Millenialsi oczekują od biznesu więcej odpowiedzialności niż ich rodzice

Aktualności
Millenialsi, czyli pokolenie urodzonych w latach 1980-2000, którzy za kilka lat będą stanowić większość na rynku pracy, stawiają firmom wyższe wymagania niż wcześniejsze pokolenia. Z badań opinii Millenialsów* wynika, że młodzi ludzie - zarówno jako konsumenci, jak i pracownicy - oczekują coraz większego zaangażowania biznesu w sprawy, z którymi nie radzą sobie politycy i instytucje publiczne. Wśród nich największe znaczenie dla generacji Y mają ochrona środowiska, globalne ocieplenie, poprawa jakości życia, czy walka z biedą. Świat biznesu w coraz większym stopniu dopasowuje się do rosnących wymagań młodego pokolenia, angażując się w edukację konsumentów, zacieśnianie współpracy z władzami i rozwój innowacji poprawiających warunki życia. Miedzy innymi tym właśnie zagadnieniom będą poświęcone tegoroczne Spotkania Warszawskie, organizowane 21 listopada przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.

Millenialsi, czyli pokolenie urodzonych w latach 1980-2000, którzy za kilka lat będą stanowić większość na rynku pracy, stawiają firmom wyższe wymagania niż wcześniejsze pokolenia. Z badań opinii Millenialsów* wynika, że młodzi ludzie - zarówno jako konsumenci, jak i pracownicy - oczekują coraz większego zaangażowania biznesu w sprawy, z którymi nie radzą sobie politycy i instytucje publiczne. Wśród nich największe znaczenie dla generacji Y mają ochrona środowiska, globalne ocieplenie, poprawa jakości życia, czy walka z biedą. Świat biznesu w coraz większym stopniu dopasowuje się do rosnących wymagań młodego pokolenia, angażując się w edukację konsumentów, zacieśnianie współpracy z władzami i rozwój innowacji poprawiających warunki życia. Miedzy innymi tym właśnie zagadnieniom będą poświęcone tegoroczne Spotkania Warszawskie, organizowane 21 listopada przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.

POLECAMY

Z badania przeprowadzonego w 17 krajach na grupie 8000 Millenialsów wynika, że znacząco różnią się oni od starszych pokoleń pod względem oczekiwań dotyczących wpływu firm na świat. Stawiają na konkretne działania lokalne, bliską współpracę firm z władzami, aby – jak mówią - uczynić świat lepszym niż jest on obecnie. Wielu przedsiębiorców – szczególnie z krajów Europy Zachodniej, takich jak Francja – dostrzegło ten trend, wprowadzaj...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy