Dołącz do czytelników
Brak wyników

Milion złotych na przystawkę. Wellman i Lidl w akcji

Artykuł | 25 sierpnia 2015 |
151
Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została Dorota Wellman. I choć kampanię z jej udziałem zaplanowano na 3 września, to już teraz Lidl zyskał dzięki niej promocję wartą prawie milion złotych – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Karol Okrasa i Pascal Brodnicki po trzech latach kuchennych pojedynków pożegnali się z siecią Lidl. Nową twarzą marki została Dorota Wellman. I choć kampanię z jej udziałem zaplanowano na 3 września, to już teraz Lidl zyskał dzięki niej promocję wartą prawie milion złotych – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

8 sierpnia marka poinformowała na swojej stronie Kuchnialidla.pl o zakończeniu kampanii „Pascal kontra Okrasa”. Dziennikarze zareagowali na tę informację natychmiastowo. Jednak prawdziwe medialne szaleństwo zaczęło się kilka dni później w związku z coraz to nowszymi doniesieniami na temat tego, kto zastąpi popularny duet kucharzy.

Pierwsza wzmianka o Dorocie Wellman jako nowej twarzy Lidla pojawiła się już 14 sierpnia na portalu Jastrzabpost.pl. Jednak informacje te zostały potwierdzone dopiero 17 sierpnia. Tylko tego dnia pojawiło się 35 materiałów na portalach internetowych, prasie i RTV. Większość z nich pochodziła ze źródeł branżowych – marketingowych, branży spożywczej oraz plotkarskich. W sumie o współpracy Lidla z Wellman w dniach 17-23 sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. złotych.

- Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej – mówi Marlena Sos...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy