Dołącz do czytelników
Brak wyników

Międzynarodowi prelegenci potwierdzili udział w festiwalu Filmteractive 2015!

Artykuł | 17 września 2015 |
185
Przedstawiciele takich znanych marek jak LEGO, Electrolux, BBC, Techland czy illycaffè w dniach 23-24 września odwiedzą łódzką Szkołę Filmową. To właśnie tam odbędzie się festiwal Filmteractive - jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym, branded contentowi i crossmediom.

Przedstawiciele takich znanych marek jak LEGO, Electrolux, BBC, Techland czy illycaffè w dniach 23-24 września odwiedzą łódzką Szkołę Filmową. To właśnie tam odbędzie się festiwal Filmteractive - jedyne w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie poświęcone innowacyjnym treściom audiowizualnym, branded contentowi i crossmediom.

POLECAMY

Filmteractive odbywa się w formule 3 w 1, łącząc w sobie konferencję biznesową, targi innowacyjnych rozwiązań audiowizualnych oraz pokazy filmowe.

Pierwszego dnia festiwalu, podczas biznesowej konferencji, zostaną podjęte takie tematy jak:

• Działania content marketing znanych marek

• Creative content dla mediów

• Nowe media

• Gry video

Łącznie będzie można wysłuchać aż 12 prelekcji, które wygłoszą m.in.

Oscar Colombo, Branded Content Media Consultant illycaffè (Włochy) Jest freelancerem, scenopisarzem i doradcą do spraw komunikacji. Wyprodukował liczne programy telewizyjne i dokumenty dla włoskich i zagranicznych stacji, takich jak RAI 2, LaNational Geographic Channel, MTV, Discovery – Real Time and Sky. Od 2012 roku współpracuje z illycaffè i z innymi markami tworząc projekty branded content i branded entertainment. Pracował z włoskimi i zagranicznymi talentami, - z nagrodzoną Oscarem reżyserką Lesley Chilcott i kompozytorką Alanis Morrisette przy filmie „A Small Section of the World”. Tytuł wystąpienia: "Creating a documentary for brand - "A Small Section Of The World” by illycaffè” - how a Brand can transform communication into culture.

Lovisa Sunnerholm, PR Manager Electrolux EMEA i producent wykonawczy filmu „The Next Black” (Szwecja) W zespole Electrolux, Lovisa jest aktualnie odpowiedzialna za PR marki AEG w krajach EMEA. Oprócz zadań konsultacyjnych dla wielu agencji reklamowych, Lovisa pracowała wcześniej w Google i posiada dyplom MBA uzyskany w Stockholm School of Economics. Tytuł wystąpienia: Green washing – the next big trend? Case study from Electrolux on how launching a documentary about the future of Fashion took their washing machines to Fashion weeks around the world.

Villads Broe Spangsberg, Senior Art Director LEGO (Dania) Przez ostatnie 10 lat, Villads pracował w agencjach reklamowych w Sydney, Londynie i Kopenhadze, kreując angażujące historie dla marek takich jak Nike, Adidas czy Discovery Channel. Jako Senior Art Director LEGO jest odpowiedzialny za gry, seriale, teledyski i reklamy, które cieszą dzieci i dorosłych na całym świecie. Tytuł wystąpienia: Content creation for kids in an ever changing media environment from a LEGO perspective - processes from initial idea to con...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy