Wzrost w branży reklamy cyfrowej w Polsce jeszcze nigdy nie był tak widoczny. Rosną wydatki na reklamę online, osiągając rekordowe wartości. Jednoczesny dynamiczny rozwój technologii, np. programmatic, powoduje, że jako marketerzy możemy docierać do naszych odbiorców na ogromną skalę i z niemal chirurgiczną precyzją. W takiej rzeczywistości efektywność nie jest już tożsama z ilością, a innowacja nie równa się najnowszej technologii. W trakcie Forum IAB 2019 odpowiadaliśmy na pytanie, jak skutecznie budować wzrost w czasach, gdy złotym środkiem komunikacji jest jakość.
- komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
POLECAMY
Prelegenci Forum IAB – wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu, podzielili się praktycznymi rozwiązaniami i doświadczeniami na temat tego, czym właściwie jest wzrost, gdzie warto go poszukiwać i co pomoże go osiągać, zarówno w sferze modeli reklamowych i biznesowych, organizacji jak i narzędzi, trendów czy technologii.
Sanjay Nazerali z Dentsu X przekonywał, że efektywność, którą niemal obsesyjnie czerpiemy z technologii i danych, to krótkowzroczna perspektywa wzrostu. Efekty są widoczne, ale powoduje to konieczność coraz bardziej restrykcyjnych regulacji prawnych, spadek kreatywności i szereg innych problemów, z którymi boryka się branża. By osiągnąć zrównoważony rozwój i wzros...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!