Michał Sławiński dołączył do Grupy K2 obejmując stanowisko Social Media Innovation Directora i będzie wspierał działania social media dla klientów Grupy w zakresie strategii, kreacji i innowacji. Swoją wiedzą wzmocni projekty realizowane przez ośmioosobowy zespół K2 Social, prowadzony przez Katarzynę Zadworny.
POLECAMY
Michał dotychczas kierował działem social w agencji The Digitals, a wcześniej w EVO. Organizuje popularne w branży social media spotkania z cyklu „Czwartki Social Media”. Współtworzy School of New Media, gdzie uczy posługiwania się nowymi mediami i zdobywania kluczowych kompetencji w obszarze social.
K2 Social to zespół specjalistów...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!