Dołącz do czytelników
Brak wyników

Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF

Artykuł | 27 kwietnia 2016 |
253
Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A., obejmując stanowisko Członka Zarządu ds. Marketingu.

Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A., obejmując stanowisko Członka Zarządu ds. Marketingu.

POLECAMY

Michał Hucał posiada ponad 12 letnie doświadczenie w sektorze usług finansowych. 

Dotychczas pracował w dynamicznych organizacjach bankowych takich jak Alior Bank, ING Bank oraz Bank BPH, wyróżniających się w zakresie nowatorskiego podejścia do obsługi klienta i budowaniu doświadczeń klienta przy wykorzystaniu mobilnych technologii. W instytucjach tych Michał Hucał odpowiadał między innymi za zarządzanie ofertą produktową, marketing bezpośredni, partnerstwa strategiczne, jak również implementację rozwiązań w obszarze bankowości mobilnej, internetowej i technologii CRM, mających na celu usprawnienie procesów w zakresie obsługi klienta. Ponadto, jego istotną ekspertyzą jest sektor bancassurance. W ostatnich latach pełnił także funkcję Wiceprezesa Alior Banku. 

Jako Członek Zarządu ds. Marketingu Michał Hucał będzie odpowiedzialny za obszar marketingu Nationale-Nederlanden i rozwój oferty produktowej. Jego zadaniem będzie również dalszy rozwój firmy w ramach budowania pozytywnego doświadczenia klienta w oparciu o nowe technologie.

Dodatkowo, będzie także odpowiadał za budowanie strategicznych partnerstw w bancassurance w oparciu o nowy model współpracy, rozwój oferty Nationale-Nederlanden poprzez kanały zdalne, jak również oddziały banków. Podjęte działania mają na celu umocnić pozycję firmy w tym sektorze. 

Poprzez tę nominację wzmacniamy nasze kompetencje w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, wykorzystujących Internet oraz technologie mobilne. Poza tym wieloletnie doświadczenia Michała Hucała w obszarze bancassurance pozwolą na dalszy rozwój Nationale-Nederlanden w tym kanale –...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy