Dołącz do czytelników
Brak wyników

Metamorfozy obsługi klienta z Interactive Intelligence

Artykuł | 12 marca 2014 |
86
Firma Interactive Intelligence Group Inc., globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, rozpoczyna zbieranie zgłoszeń do konkursu „Metamorfozy obsługi klienta: W stylu contact center”. 

Firma Interactive Intelligence Group Inc., globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, rozpoczyna zbieranie zgłoszeń do konkursu „Metamorfozy obsługi klienta: W stylu contact center”. 

W konkursie może wziąć udział każda firma, która chciałaby bezpłatnie zmodernizować technologie, sprzęt i wyposażenie swojego contact center. Modernizacja będzie obejmować wdrożenie rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmury, a także dostarczenie niezbędnego sprzętu, telefonów, zestawów słuchawkowych, oprogramowania CRM, stacji roboczych, monitorów, umeblowania, projektu wnętrza oraz usług szkoleniowych i konsultingowych. Konkurs jest otwarty dla organizacji o dowolnej wielkości, lokalizacji oraz profilu działalności.

„Klienci często narzekają na „brak chęci do pomocy” u konsultantów contact center. Nie zdają sobie sprawy, że przyczyną złej komunikacji często jest kiepska technologia i organizacja tego działu” - powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. – Konkurs „Metamorfozy…” ma zademonstrować, jak wielką różnicę w jakości pracy contact center wprowadzają najnowsze technologie, urządzenia i praktyki obsługi klienta. Szczęśliwy zwycięzca będzie mógł korzystać z takich rozwiązań za darmo przez okres co najmniej 3 lat.”

Firma Interactive Intelligence dost...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy