Firma Interactive Intelligence Group Inc., globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, rozpoczyna zbieranie zgłoszeń do konkursu „Metamorfozy obsługi klienta: W stylu contact center”.
POLECAMY
W konkursie może wziąć udział każda firma, która chciałaby bezpłatnie zmodernizować technologie, sprzęt i wyposażenie swojego contact center. Modernizacja będzie obejmować wdrożenie rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmury, a także dostarczenie niezbędnego sprzętu, telefonów, zestawów słuchawkowych, oprogramowania CRM, stacji roboczych, monitorów, umeblowania, projektu wnętrza oraz usług szkoleniowych i konsultingowych. Konkurs jest otwarty dla organizacji o dowolnej wielkości, lokalizacji oraz profilu działalności.
„Klienci często narzekają na „brak chęci do pomocy” u konsultantów contact center. Nie zdają sobie sprawy, że przyczyną złej komunikacji często jest kiepska technologia i organizacja tego działu” - powiedział Joe Staples, główny dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence. – Konkurs „Metamorfozy…” ma zademonstrować, jak wielką różnicę w jakości pracy contact center wprowadzają najnowsze technologie, urządzenia i praktyki obsługi klienta. Szczęśliwy zwycięzca będzie mógł korzystać z takich rozwiązań za darmo przez okres co najmniej 3 lat.”
Firma Interactive Intelligence dostarczy zwycięzcy konkursy całe oprogramowanie i wyposażenie contact center w modelu chmury. Zaoferuje też usługi szkoleniowe i konsultingowe. Dodatkowe technologie, urządzenia i usługi dostarczą partnerzy Interactive Intelligence i sponsorzy konku...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!