Dołącz do czytelników
Brak wyników

Maybelline New York i Kamikaze realizują akcję #zjawiskowaksiezniczka

Artykuł | 8 września 2016 |
199
Trwa kampania promująca nową maskarę Maybelline New York – Lash Sensational Luscious. Za koncepcję i wykonanie odpowiedzialna jest Agencja Kamikaze.

Trwa kampania promująca nową maskarę Maybelline New York – Lash Sensational Luscious. Za koncepcję i wykonanie odpowiedzialna jest Agencja Kamikaze.

POLECAMY

#ZJAWISKOWAKSIEZNICZKA

W kampanii postawiono na trend nowoczesnej księżniczki, czyli dziewczyny przebojowej
i silnej, której jednocześnie zależy na perfekcyjnym wyglądzie. Jej atrybutem jest stylowy gadżet – zamknięta w eleganckim opakowaniu maskara.

Lash Sensational Luscious zapewnia rzęsom precyzyjne rozdzielenie i doskonałą objętość oraz rozpieszcza drogocennymi olejkami. Dzięki maskarze o takich właściwościach, każda dziewczyna może poczuć się jak zjawiskowa księżniczka.

„Produkty z gamy Lash Sensational są rozpoznawalne i cenione przez polskie konsumentki, dlatego po dołączeniu do gamy nowości – maskary Lash Sensational Luscious – zdecydowaliśmy się na jej promocję. Polki pokochały naszą pierwszą maskarę w gamie Lash Sensational, więc mamy nadzieję, że Luscious zrobi na nich podobne wrażenie” – mówi Daria Rudnik, product manager Maybelline New York.

 

Littlemooonster96

Ambasadorką akcji jest Littlemooonster96, która dla Maybelline jest uosobieniem współczesnej, zjawiskowej księżniczki. Influencerka promuje akcję i produkt w swoich kanałach social media: Facebook, Instagram, Snapchat.

Video ambasadorki: //youtu.be/MWu0lAhzwRA

NOWOCZESNE KSIĘŻNICZKI SĄ WŚRÓD NAS!

Główną osią działań jest konkurs #zjawiskowaksiezniczka trwający od 12 sierpnia do 10 września 2016 r. Odwołuje się on do idei kobiecej przyjaźni. Księżniczki kochają piękny wygląd i rozpieszczanie luksusowymi dodatkami, takimi jak maskara Lash Sensational Luscious. Konkurs nakłania kobiety do dzielenia się tym ekskluzywnym doświadczeniem z przyjaciółkami.

Na stronie www.maybelline.pl/lash-sensational-luscious.aspx można nominować przyjaciółkę, którą uważa się za zjawiskową księżnic...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy