Dołącz do czytelników
Brak wyników

#MasterCardgrazWOŚP - użytkownicy Twittera rozbili bank dla WOŚP

Artykuł | 13 stycznia 2015 |
72
MasterCard w tym roku już po raz trzeci zagrał razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a po raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach, za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu Finału, firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Fundacji.

MasterCard w tym roku już po raz trzeci zagrał razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, a po raz drugi odbyła się twitterowa akcja „MasterCard gra z WOŚP”. W jej ramach, za każdy wpis unikalnego użytkownika z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP opublikowany w dniu Finału, firma zobowiązała się przekazać 5 zł na konto Fundacji.

Zgodnie z regulaminem akcji organizator zakładał zebranie 100 000 zł. Dzięki nadzwyczajnej mobilizacji użytkowników Twittera cel ten został osiągnięty błyskawicznie. Ich niepowtarzalny entuzjazm i wielkie serce pozytywnie zaskoczyły firmę MasterCard, która zdecydowała o przekazaniu na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy dodatkowych 100 000 zł. Łącznie na konto Fundacji zostanie przekazana zatem kwota 200 000 zł.  

grafika: www.facebook.com/mastercard.polska

Druga edycja akcji MasterCard na Twitterze zaangażowała 25 750 osób, czyli blisko dwa razy więcej internautów niż w ubiegłym roku. Chętnie udostępniali oni na swoich profilach wpis z hashtagiem #MasterCardgrazWOSP, a także zachęcali swoich znajomych do uczestnictwa w akcji. Ideę wsparli również blogerzy i dziennikarze. Hashtag #MasterCardGrazWOSP pojawił się w prawie 115 000 wpisów, dzięki czemu był on najczęstszym tematem tweetów w Polsce, a w pewnym momencie dostał się również do 15 najpopularniejszych wątków w skali globalnej.  

Ogromne zaangażowanie użytkowników Twittera przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania! Polscy internauci udowodnili światu, jak wspaniale potrafią się zmobilizować do wsparcia tak fantastycznej idei, jaką jest WOŚP. Bardzo dziękuję za ten wyjątkowy entuzjazm, który nie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy