Dołącz do czytelników
Brak wyników

Martin Lindstrom keynote speakerem Forum IAB 2015 [patronat]

Artykuł | 18 maja 2015 |
63
W dniach 10-11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się 9. edycja największej polskiej konferencji e-marketingowej – Forum IAB 2015, zatytułowana: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Keynote speakerem Forum będzie m.in. Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.
W dniach 10-11 czerwca br. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się 9. edycja największej polskiej konferencji e-marketingowej – Forum IAB 2015, zatytułowana: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”. Keynote speakerem Forum będzie m.in. Martin Lindstrom – światowej sławy specjalista do spraw brandingu i neuromarketingu.
 
Podczas Forum IAB 2015 Martin Lindstrom wygłosi prelekcję zatytułowaną „Sleeping with a consumer”. Jego zdaniem, prowadzenie tradycyjnych lub digitalowych działań brandingowych oraz dążenie do zrozumienia motywacji zakupowych klientów nie są czynnikami gwarantującymi odniesienie sukcesu. Trzeba próbować zrozumieć, jak konsumenci doświadczają produktu przy użyciu swoich zmysłów i w jaki sposób można do nich docierać na „kolejnych poziomach”. Dlatego też Lindstrom i jego zespół prowadzą globalny program badawczy „Sleeping with the consumer”, w ramach którego poprzez badania neuromarketingowe obserwują emocjonalne reakcje mózgu na bodźce marketingowe i reklamowe, by w pełni zrozumieć zachowanie konsumenta.
 
Zaproszenie od Martina Lindstroma na prelekcję w ramach Forum IAB 2015 można zobaczyć na kanale YouTube IAB Polska: 
 
Martin Lindstrom, nazywany „futurystą marki i marketingu”, to jeden z najbardziej znanych i szanowanych ekspertów w dziedzinie brandingu i neuromarketingu. Pracował dla takich marek jak Lego, M...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy