MarTech i jego filary
MarTech znany jako technologia w marketingu jest ni mniej, ni więcej, tylko wykorzystaniem rozwiązań technologicznych w celu automatyzacji działań marketingowych, najczęściej w czasie rzeczywistym. Szerszej publiczności zobrazował go po raz pierwszy w 2011 r. Scott Brinker, autor bloga Chiefmartec.com oraz twórca pierwszej globalnej „mapy” rozwiązań MarTech, w ramach której stara się pokazywać zmiany na rynku podmiotów MarTech. MarTech to według Brinkera, jednego ze współorganizatorów bostońskiej konferencji „MarTech Conference”, skrzyżowanie marketingu, technologii oraz zarządzania; dyscyplin, a zwłaszcza ludzi zaangażowanych w ich rozwój, którzy dotychczas koncentrowali się na rozwoju w ramach niezależnych silosów. Wiele osób jednak wskazuje początek wykorzystania technologii w marketingu na pojawienie się takich zagadnień, jak search, mobile czy social media, czy wzrost znaczenia takich firm, jak Google czy Facebook.
Technologia w m...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!