Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018

Aktualności
Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.

Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong - marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy