Dołącz do czytelników
Brak wyników

Marki i Firmy Wysokiej Reputacji – wyniki 10. edycji badania reputacji Premium Brand

Artykuł | 2 czerwca 2015 |
85
Znamy już Marki i Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015. 21 maja, na uroczystej gali w warszawskim Teatrze Polonia, Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” nagrodziła marki i firmy, które w badaniu osiągnęły wysokie wyniki.

Znamy już Marki i Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015. 21 maja, na uroczystej gali w warszawskim Teatrze Polonia, Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” nagrodziła marki i firmy, które w badaniu osiągnęły wysokie wyniki.

Tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015 otrzymały:
Beckers,
Centrum Handlowe M1,
Cisowianka (naturalna woda mineralna),
Gatta,
RTV EURO AGD,
Tikkurila.


Tytuł Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2015 zdobyły:
Pioneer Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.,
Dom Development S.A.,
Metro Properties Sp. z o.o.

Wyróżnienia przyznano w oparciu o wyniki badania reputacji Premium Brand, które zostało przeprowadzone na przełomie kwietnia i maja 2015 r. Badanie zrealizował Dom Badawczy Maison na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Próba liczyła ponad 5000 polskich konsumentów w wieku od 15 lat wzwyż. Łącznie przebadano reputację 182 marek i firm w 20 kategoriach produktów i usług.

Autorką metodologii badania reputacji Premium Brand jest Dominika Maison, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych. Dominika Maison tłumaczy, że dobrą reputację marki buduje się powoli i wymaga to dużego nakładu pracy oraz żelaznej konsekwencji. By stworzyć silny brand, nie wystarczy konkurencyjna oferta i dobry jakościow...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy