Olbrzymia siatka zapowiadająca start sprzedaży urządzeń Microsoft Surface wisząca od początku listopada, w samym centrum Warszawy jest pierwszym akordem kampanii marketingowej wspierającej uruchomienie sprzedaży tych urządzeń w Polsce. Właściwa część kampanii rozpoczęła się 20 listopada. W jej skład wchodzą działania OOH, kampania kinowa, online, media społecznościowe, prasa oraz działania public relations. Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku. W naszym kraju dostępne są w sprzedaży urządzenia Microsoft Surface 3 i Microsoft Surface Pro 4.
POLECAMY
W grudniu na ulicach największych miast zawiśnie prawie 200 form reklamowych, w tym backlighty, gigantyczne siatki oraz plakaty na wiatach przystankowych.
W s...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!