Olbrzymia siatka zapowiadająca start sprzedaży urządzeń Microsoft Surface wisząca od początku listopada, w samym centrum Warszawy jest pierwszym akordem kampanii marketingowej wspierającej uruchomienie sprzedaży tych urządzeń w Polsce. Właściwa część kampanii rozpoczęła się 20 listopada. W jej skład wchodzą działania OOH, kampania kinowa, online, media społecznościowe, prasa oraz działania public relations. Działania potrwają do końca stycznia 2016 roku. W naszym kraju dostępne są w sprzedaży urządzenia Microsoft Surface 3 i Microsoft Surface Pro 4.
POLECAMY
W grudniu na ulicach największych miast zawiśnie prawie 200 form reklamowych, w tym backlighty, gigantyczne siatki oraz plakaty na wiatach przystankowych.
W sieciach kin Multikino i Cinema City będzie emitowany 30 sekundowy spot: //youtu.be/LSJ9RTlB7AI
Ponadto zostanie wykorzystany mix formatów online. Zaczynając od emisji reklam na portalach horyzontalnych, poprzez zakup powierzchni w modelu RTB, przez sieci lifestyle i biznesowe, a skończywszy na targetowanych mailingach do wyselekcjonowanych grup zawodowych: adwokaci, lekarze, architekci, kadra zarządzająca.
W obszarze social media kampania wykorzystuje profile własne na Facebooku: i //www.facebook.com/WindowsPoland/ oraz Instagram //instagram.com/microsoftmepolska/
Kampania wprowadzenie urządzeń Surface została zaplanowana także w ekskluzywnych tytułach prasowych, takich jak: Trendy Art of Living, Business Traveller Poland, Kuk Buk, Kaleidoscope, ELLE, Esquire, Harpers Bazaar, National Geographic, Businessman.pl Magazyn.
Działania public relations skupiają się na testach dziennikarskich, materiałach prasowych i wydarzeniu specjalnym dla dziennikarzy, na którym zaprezentowano portfolio nowych urządzeń. Kampania PR jest oparta na piątce przedstawicieli polskiej klasy kreatywnej, którzy w codziennej realizacji swoich pasji i celów korzystają z urządzeń Microsoft Surface. Są to:
Zespół muzyczny Lilly Hates Roses : //www.youtube.com/watch?v=3fAzKTPgGYY Kitesurfer, Tomasz Janiak: //www.youtube.com/watch?v=jsQMl-kzayY Rysownik Dawid Ryski: //www.youtube.com/watch?v=-7xGbVBrynY Właściciele marki Macaroni Tomato: Tatiana Hrechorowicz i Wojciech Szarski: //www.youtube.com/watch?v=0dnsDooSe5c Projektantki i pomysłodawczynie projektu Beza Projekt Zofia Strumiłło-Sukiennik i i Anna Łoskiewicz: //www.youtube.com/watch?v=jsQMl-kzayYKampania jest targetowana do segmentu premium: osób zamieszkujących aglomeracje, aktywne zawodowo z wykształceniem wyższym. Są to osoby o szerokich horyzontach, lubiące testować nowości oraz aktywnie korzystać z technologii i dzielić się swoimi przeżyciami.
Media zakupił Dentsu Aegis Network Polska, a kreację globalną zlokalizowała agencja Wunderman.
* * *
Microsoft jest liderem branży nowych technologii – dostawcą usług i urządzeń dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych, które pomagają w pełni realizować ich potencjał.
Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft znajduje się system operacyjny Windows, z którego korzysta obecnie blisko 1,5 mld użytkowników na całym świecie. Windows 10 to największy w historii firmy Microsoft krok w kierunku jeszcze pełniejszej personalizacji, produktywności i bezpieczeństwa komputerów osobistych. Jako pierwszy w rodzinie systemów operacyjnych Microsoft system Windows 10 jest dystrybuowany w modelu usługowym (Windows-as-a-Service) co oznacza, że na bieżąco będzie aktualizowany o nowe funkcje i zabezpieczenia. W jego tworzeniu uczestniczyło ponad 5 mln użytkowników. System operacyjny Windows jest również dostępny w wersjach na platformę mobilną Wi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!