Najnowszy trend 2016 roku zrywający z tradycyjną formą nie tylko reklamy, ale i komunikacji stał się tematem przewodnim tegorocznej edycji Filmteractive. We wrześniu w Łódzkiej Filmówce podczas festiwalu światowi eksperci będą dyskutować o tym, czy wirtualna rzeczywistość to przyszłość marketingu.
POLECAMY
Wirtualna rzeczywistość, realny potencjał
VR-u należy doświadczać osobiście, by w pełni zrozumieć potencjał i szerokie spektrum zastosowania. Medium, jakim jest wirtualna rzeczywistość wymaga pełnego wachlarza nowych narzędzi, które do tej pory nie były związane z żadnym prężnie działającym formatem, takim jak telewizja czy kino. Potrzeba tu ogromu kreatywności oraz talentu, by stworzyć intermedialne dzieło, które będzie czerpało z pełnej palety technologicznych narzędzi. Dlatego twórcy, przedstawiciele globalnych marek, eksperci w dziedzinie nowych mediów oraz przedstawiciele funduszy inwestycyjnych spotkają się 28 i 29 września, by omówić możliwości wykorzystania rzeczywistości wirtualnej we współczesnej komunikacji między marką, a jej odbiorcami.
Minimum teorii, maksimum praktyki
Filmteractive odwiedzą uznani prelegenci z Polski, Francji czy Singapuru:
Morgan Bouchet – Orange, Director Digital Content & Innovation Head of VR, Francja – uważa, że z krótkoterminowej perspektywy, wirtualna rzeczywistość okazuje się produktem niszowym, dlatego opowie o potencjale VR z perspektywy zastosowania jej na rynku masowym, której konsumenci i firmy muszą spróbować i przeżyć.
Wirtualną rzeczywistość z realiami biznesu skonfrontuje zaś Łukasz Kosuniak – Samsung Electronics, Head of Enterprise Marketing, Polska. Wychodzi z założenia, że technologia Virtual Reality, mimo, że opracowana na potrzeby przemysłu rozrywkowego doskonale sprawdza się również w wielu zastosowaniach biznesowych. Na Filmteractive zaprezentuje na podstawie realnych wdrożeń najciekawsze tego typu projekty oraz wskaże te obszary biznesu, gdzie potencjał technologii jest największy.
Nie zabraknie również znanego z wcześniejszych edycji festiwalu kreatywnego duetu Kissing...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!