Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

12 stycznia 2018

Marketing automation tematem najnowszej edycji IAB HowTo

293
Jak dostarczyć właściwą wiadomość do właściwej osoby we właściwym czasie? Rola automatyzacji marketingu w prowadzeniu biznesu będzie stale rosnąć, wpływając jednocześnie na efektywność sprzedaży, planowanie działań komunikacyjnych czy sposoby komunikacji z klientami.

O definicji, trendach i zmianach, jakie niesie ze sobą marketing automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej, opowiedzą ekspercipodczas konferencji„IAB HowTomove from expectations to reality in Marketing Automation”. Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.

Spotkaniejest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Uczestnicy spotkania„IAB HowTomove from expectations to reality in Marketing Automation” poznają obecne możliwości automatyzacji oraz perspektywy rozwoju na najbliższe lata. Eksperci przedstawią takżecasestudy marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania automatyzacji marketingu.Wydarzenie jestskierowane przede wszystkim do dyrektorów i managerów zarządzających obszarami marketingu, strategii, sprzedaży, CRM, digitalu czy eCommerce.

- Wydatki inwestycyjne na automatyzację marketingu w Europie wyraźnie rosną.Marketerzy widzą ogromną szansę na zwiększanie przychodów, poprzez zastosowanie narzędzi, które umożliwiają spójną komunikację z odbiorcami we wszystkich kanałach dotarcia. Jednocześnie jednak wybór narzędzia, wdrożenie go, jak i rozwój kompetencji zespołów w wykorzystaniu potencjału automatyzacji stanowią ogromne wyzwanie.Celem najbliższej konferencji jest pokazanie, jak realnie przełożyć możliwości rozwiązań marketing automation na biznes. Chcemy pomóc firmom podjąć trafione działania taktyczneoraz dać wiedzę...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy