O definicji, trendach i zmianach, jakie niesie ze sobą marketing automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej, opowiedzą ekspercipodczas konferencji„IAB HowTomove from expectations to reality in Marketing Automation”. Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.
POLECAMY
Spotkaniejest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Uczestnicy spotkania„IAB HowTomove from expectations to reality in Marketing Automation” poznają obecne możliwości automatyzacji oraz perspektywy rozwoju na najbliższe lata. Eksperci przedstawią takżecasestudy marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania automatyzacji marketingu.Wydarzenie jestskierowane przede wszystkim do dyrektorów i managerów zarządzających obszarami marketingu, strategii, sprzedaży, CRM, digitalu czy eCommerce.
- Wydatki inwestycyjne na automatyzację marketingu w Europie wyraźnie rosną.Marketerzy widzą ogromną szansę na zwiększanie przychodów, poprzez zastosowanie narzędzi, które umożliwiają spójną komunikację z odbiorcami we wszystkich kanałach dotarcia. Jednocześnie jednak wybór narzędzia, wdrożenie go, jak i rozwój kompetencji zespołów w wykorzystaniu potencjału automatyzacji stanowią ogromne wyzwanie.Celem najbliższej konferencji jest pokazanie, jak realnie przełożyć możliwości rozwiązań marketing automation na biznes. Chcemy pomóc firmom podjąć trafione działania taktyczneoraz dać wiedzę niezbędną do przygotowaniu długofalowej strategii rozwoju - podkreśla Artur Kończyński, członek Rady Programowej konferencji, partner zarządzający K2 Digital Transformation.
Wśród ekspertówIAB HowToznajdą się marketerzy, eksperci ds. e-commerce, analitycy, a przede wszystkim praktyc...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!