Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

15 września 2017

Marketing & Media Summit 2017 Komunikacja w erze cyfryzacji

202
Konferencja poświęcona będzie przemianom dokonywującym się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym w wyniku postępu cyfryzacji oraz nowoczesnym formom przekazu w mediach, marketingu i biznesie.

Chcemy odpowiedzieć na pytania:

POLECAMY

  • na ile innowacyjne rozwiązania, nowe technologie, zmieniły formę treści i sposób dotarcia do użytkownika
  • jak zmieniły się media, techniki marketingowe
  • jakie są światowe trendy w komunikacji

Będziemy mówić o

  • smart data
  • Augumented Reality, VR, MR, Live streamingu
  • komunikacji w omnichannel w tym o e-mail marketingu, influencer relations
  • fake news, jak wpływają na przekaz
  • o robotyzacji, sztucznej inteligencji, machine learningu, rozwiązaniach w „chmurze”, jakie wartości nowe technologie wnoszą do biznesu i mediów, ale też jakie wywołują zmianyw wymiarze społecznym

Na konferencji wystąpią polscy i międzynarodowi eksperci
oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.
Rejestracja już ruszyła. Liczba miejsc ograniczona.
9:30 – 11:00 Sesja Pierwsza: - Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać.

Tematyka
• Analiza zachowań użytkowników w cyfrowym środowisku. Czego możemy dowiedzieć się o naszym odbiorcy/ kliencie. Nowoczesne narzędzia wspierające gromadzenie, analizę danych i ich wykorzystanie w dotarciu do klienta.
• Data driven content – czy „producent” jest zakładnikiem danych. Jak wykorzystać smart data do personalizacji treści, szukania inspiracji i tematów, by pozyskać, zaciekawić i zaangażować użytkownika i zwiększyć skuteczność przekazu w mediach.
• Jak wykorzystać dane o swoich odbiorcach w celu optymalizacji konwersji. Jak identyfikować oczekiwania klienta i skutecznie wpływać na jego decyzje zakupowe. Jaki wpływ na podejmowane decyzje ma sposób komunikacji.
• Jak możliwości technologiczne analizy danych osobowych odnoszą się do uwarunkowań prawnych w kontekście zmian RODO - co wolno dziś i co będzie wolno w najbliższym czasie? Jak przygotować się do zmian.

11:00 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 13:00 Sesja druga: Nowe formy i kanały komunikacji.

Tematyka
• Live streaming, Augumented Reality, VR, MR – zalety i pułapki, korzyści i koszty. Zastosowanie w mediach i marketingu.
• Nowoczesne formy treści marketingowych (real story in virtual technology, story telling, content marketing). Jak wciągnąć odbiorcę w historie przez nas opowiadane – case study.
• Jak technologia wpływa na jakość i skuteczność przekazu (Who is the king - content, technology or money?)
• Omnichannel - komunikacja wielokanałowa, jakie formy wybrać. Jak dotrzeć z przekazem, zaciekawić i zaangażować użytkownika. Media tradycyjne, media
społecznościowe, e-mail marketing, influencer relations? Skuteczne kampanie marketingowe – case studies.
13:00 – 14:00 lunch
14:00 – 15:30 Sesja trzecia: Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo.

Tematyk...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy