Chcemy odpowiedzieć na pytania:
POLECAMY
- na ile innowacyjne rozwiązania, nowe technologie, zmieniły formę treści i sposób dotarcia do użytkownika
- jak zmieniły się media, techniki marketingowe
- jakie są światowe trendy w komunikacji
Będziemy mówić o
- smart data
- Augumented Reality, VR, MR, Live streamingu
- komunikacji w omnichannel w tym o e-mail marketingu, influencer relations
- fake news, jak wpływają na przekaz
- o robotyzacji, sztucznej inteligencji, machine learningu, rozwiązaniach w „chmurze”, jakie wartości nowe technologie wnoszą do biznesu i mediów, ale też jakie wywołują zmianyw wymiarze społecznym
Na konferencji wystąpią polscy i międzynarodowi eksperci
oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.
Rejestracja już ruszyła. Liczba miejsc ograniczona.
9:30 – 11:00 Sesja Pierwsza: - Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać.
Tematyka
• Analiza zachowań użytkowników w cyfrowym środowisku. Czego możemy dowiedzieć się o naszym odbiorcy/ kliencie. Nowoczesne narzędzia wspierające gromadzenie, analizę danych i ich wykorzystanie w dotarciu do klienta.
• Data driven content – czy „producent” jest zakładnikiem danych. Jak wykorzystać smart data do personalizacji treści, szukania inspiracji i tematów, by pozyskać, zaciekawić i zaangażować użytkownika i zwiększyć skuteczność przekazu w mediach.
• Jak wykorzystać dane o swoich odbiorcach w celu optymalizacji konwersji. Jak identyfikować oczekiwania klienta i skutecznie wpływać na jego decyzje zakupowe. Jaki wpływ na podejmowane decyzje ma sposób komunikacji.
• Jak możliwości technologiczne analizy danych osobowych odnoszą się do uwarunkowań prawnych w kontekście zmian RODO - co wolno dziś i co będzie wolno w najbliższym czasie? Jak przygotować się do zmian.
11:00 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 13:00 Sesja druga: Nowe formy i kanały komunikacji.
Tematyka
• Live streaming, Augumented Reality, VR, MR – zalety i pułapki, korzyści i koszty. Zastosowanie w mediach i marketingu.
• Nowoczesne formy treści marketingowych (real story in virtual technology, story telling, content marketing). Jak wciągnąć odbiorcę w historie przez nas opowiadane – case study.
• Jak technologia wpływa na jakość i skuteczność przekazu (Who is the king - content, technology or money?)
• Omnichannel - komunikacja wielokanałowa, jakie formy wybrać. Jak dotrzeć z przekazem, zaciekawić i zaangażować użytkownika. Media tradycyjne, media
społecznościowe, e-mail marketing, influencer relations? Skuteczne kampanie marketingowe – case studies.
13:00 – 14:00 lunch
14:00 – 15:30 Sesja trzecia: Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo.
Tematyk...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!