„Marka korporacyjna i jej komunikacja”- dostępna już na rynku

Aktualności
Na rynku wydawniczym pojawiła się nowa książka: „Marka korporacyjna i jej komunikacja”. To kompendium wiedzy dla specjalistów od public relations, zarządzania marką i szeroko pojętej komunikacji. Autorami monografii są Paweł Bylicki - prezes agencji Public Dialog oraz dr Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Komunikacja korporacyjna – wyższa forma public relations

POLECAMY

„Marka korporacyjna i jej komunikacja” to przewodnik po zagadnieniach związanych z marką korporacyjną, elementami jej budowy, komunikacji, jej roli i funkcji. Czytelnicy otrzymują kompendium wiedzy na temat tożsamości korporacyjnej, wizerunku i reputacji organizacji. Książka opisuje jak stworzyć inspirującą wizję i misję marki, pomaga zrozumieć czym są wartości i kultura korporacyjna. Autorzy stawiają tezę, że komunikacja korporacyjna jest wyższą i bardziej efektywną formą zarządzania w dużych organizacjach niż tradycyjne public relations.

- Pojawiły się nowe formy, nowe kanały wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim jest coraz większa potrzeba integracji przekazu budującego obraz firmy. Zarządzanie komunikacją na tych wszystkich poziomach, tak by organizacja mówiła jednym głosem, miała całościowy, spójny przekaz, to w dużej mierze zadanie komunikacji korporacyjnej. Zarówno rynek, jak i badania pokazują, że jej rola będzie sukcesywnie rosła. Staramy się wytłumaczyć na przykładzie światowych konkretny...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy