Dołącz do czytelników
Brak wyników

Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa szefami działu sprzedaży i rozwoju biznesu Comperia.pl SA

Artykuł | 8 maja 2015 |
71

Comperia.pl S.A. – notowana na warszawskiej GPW spółka zarządzająca grupą serwisów oraz internetowych porównywarek finansowych, ubezpieczeniowych oraz telekomunikacyjnych – zreorganizowała swoje struktury, w wyniku czego powstał dział sprzedaży i rozwoju biznesu, którym pokierują Mariusz Siemek oraz Kamil Kiełbasa. W wyniku rozwoju Comperia.pl S.A. dotychczasowe zespoły sprzedaży oraz rozwoju biznesu połączyły swoje siły tworząc nową, mocniejszą strukturę w postaci działu sprzedaży i rozwoju biznesu. Dzięki zintegrowaniu wiedzy, doświadczenia oraz kompetencji firma będzie w stanie jeszcze sprawniej realizować strategiczne projekty, np. rozwój programu partnerskiego ComperiaLead czy kolejne edycje promocji Comperia Bonus. Efekt synergii działań połączonych zespołów w krótkim terminie przełoży się na realizację założonych celów bizensowych. Mariusz Siemek, który z początkiem 2014 roku dołączył do zespołu Comperia.pl S.A. tworząc dotychczasowy dział rozwoju biznesu, po połączeniu struktur objął stanowisko dyrektora działu sprzedaży i rozwoju biznesu. Doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu biznesu oraz internetowych kanałów sprzedaży zdobywał w Grupie Bankier.pl, Grupie Wydawniczej INFOR oraz IDG Poland. Kamil Kiełbasa, który od 2012 roku pracował w dotychczasowym dziale sprzedaży Comperia.pl S.A., awansował na stanowisko zastępcy dyrektora działu sprzedaży i rozwoju biznesu. – Zmiany w pionie sprzedaży to kolejny etap dynamicznego rozwoju Comperia.pl S.A. Chcemy promować osoby, które oprócz wiedzy nt. rynku reklamy i doświadczenia zawodowego cechuje ponadprzeciętna kreatywność i pasja w wykonywaniu powierzonych zadań. Mariusz i Kamil posiadają wspomniane cechy, którymi dodatkowo zarażają osoby wokół siebie. Wierzymy, że pod ich kierownictwem będziemy w dalszym ciągu osiągać wysokie dynamiki sprzedaży i w pełni wykorzystywać potencjał wszystkich naszych porównywarek, zarówno tych dobrze już znanych - finansowych, jak i tych całkiem nowych - ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych – mówi Karol Wilczko, wiceprezes zarządu Comperia.pl S.A. Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa wspólnie pokierują nową strukturą sprzedażową w Comperia.pl S.A., do ich zadań należeć będzie zarówno utrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami spółki oraz pozyskiwanie nowych relacji biznesowych z inst...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy