Dołącz do czytelników
Brak wyników

Margaret i Deichmann po raz trzeci razem w zintegrowanej kampanii reklamowej

Artykuł | 19 sierpnia 2016 |
190
Margaret, podobnie jak w dwóch poprzednich kampaniach reklamowych, promuje sygnowaną przez siebie kolekcję butów marki Deichmann. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje LiquidThread oraz Starcom.

Margaret, podobnie jak w dwóch poprzednich kampaniach reklamowych, promuje sygnowaną przez siebie kolekcję butów marki Deichmann. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje LiquidThread oraz Starcom.

POLECAMY

Marka Deichmann w kampanii przekonuje, że reklamy modowe są często wymyślnymi, fantastycznymi produkcjami, w których efekty specjalne i wydumane dekoracje odciągają uwagę od produktu. Sama przewrotnie korzysta z tej konwencji, aby udowodnić, że buty najlepiej prezentują się w naturalnych dla kobiety sytuacjach.

Działania reklamowe z udziałem Margaret obejmują dwa spoty telewizyjne, aktywacje internetowe, publikacje w mediach społecznościowych oraz content marketing. W spotach wykorzystano najnowszą piosenkę Margaret „Elephant”. Pierwszy z nich można obejrzeć tutaj: //bit.ly/MargaretDeichmann

Firma Deichmann we współpracy z agencjami LiquidThread i Starcom już po raz trzeci wdrożyła w pełni zintegrowaną i zaprojektowaną od początku do końca lokalnie kampanię reklamową z udziałem polskiej gwiazdy. Za wszystkie działania: kreację, produkcję, web development, sesje zdjęci...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy