Mamy firmowego bloga. I co dalej? Procontent Communication radzi jak pisać i o czym pisać, aby blog przyciągał odbiorców.

Aktualności
Mówi się że blogi są dla firm, które żyją z kapitału intelektualnego np. firmy doradcze, finansowe, informatyczne, marketingowe, interaktywne etc. Dziś jednak to nie do końca prawda. Blogi są bowiem doskonałym narzędziem content marketingu i mogą ściągać ruch na stronę www. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji  zaraz po stronie firmy. Założenie bloga to dobry początek, jednak, aby przyciągał on odbiorców należy pamiętać o przestrzeganiu kilku zasad.

Mówi się że blogi są dla firm, które żyją z kapitału intelektualnego np. firmy doradcze, finansowe, informatyczne, marketingowe, interaktywne etc. Dziś jednak to nie do końca prawda. Blogi są bowiem doskonałym narzędziem content marketingu i mogą ściągać ruch na stronę www. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji  zaraz po stronie firmy. Założenie bloga to dobry początek, jednak, aby przyciągał on odbiorców należy pamiętać o przestrzeganiu kilku zasad.

POLECAMY

Blog firmowy. Czy to ma sens?

Zasięg blogosfery to już prawie 11 mln internautów. Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów kluczową rolę informując, ucząc, bawiąc, przedstawiając inny punkt widzenia, budując świadomość  czy wspomagając decyzje zakupowe.

Dla stałych odbiorców blogów i vlogów są one pierwszym źródłem informacji o produktach. Blog jest drugim pod względem użyteczności miejscem poszukiwania informacji  w Internecie zaraz po stronie www firmy.

Jak pokazują ostatnie badania użytkownic...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy