Dołącz do czytelników
Brak wyników

Maja Włoszczowska zachęca: „Dołącz do najlepszych” - wiosenna akcja Kross

Artykuł | 31 marca 2015 |
215
Agencja Byss wymyśliła koncepcję i przygotowała wiosenną akcję promocyjną dla marki Kross - największego polskiego producenta rowerów. Osią działań jest konkurs „Dołącz do najlepszych”, a twarzą akcji została Maja Włoszczowska. Konkurs potrwa do 24 kwietnia, towarzyszy mu kampania reklamowa w Internecie, także przygotowana i prowadzona przez Byss.

Agencja Byss wymyśliła koncepcję i przygotowała wiosenną akcję promocyjną dla marki Kross - największego polskiego producenta rowerów. Osią działań jest konkurs „Dołącz do najlepszych”, a twarzą akcji została Maja Włoszczowska. Konkurs potrwa do 24 kwietnia, towarzyszy mu kampania reklamowa w Internecie, także przygotowana i prowadzona przez Byss.

POLECAMY

„Dołącz do najlepszych” to nazwa wiosennej kampanii i towarzyszącego jej konkursu, wymyślonych i przygotowanych przez Byss dla marki Kross. Mechanika akcji w naturalny sposób zachęca do poznawania asortymentu rowerów Kross, mocno jednocześnie podkreślając sportowego ducha tego największego polskiego producenta rowerów. Do udziału w zabawie zachęca kampania odsłonowa online oraz komunikacja w social media. Areną zmagań jest serwis www.kross.pl

Zasady są proste: pierwszym zadaniem uczestników jest udzielenie prawidłowej odpowiedzi na trzy kolejne pytania zadawane przez Maję Włoszczowską - zawodniczkę KROSS RACING TEAM. Dotyczą one tegorocznej kolekcji rowerów Kross oraz samej firmy i jej sportowego charakteru. Drugie konkursowe wyzwanie to wymyślenie hasła dopingującego profesjonalny kolarski team marki Kross do osiągania jak najlepszych wyników.

Uczestnicy, którzy stworzą najciekawsze hasła otrzymają atrakcyjne nagrody: przedpłacone talony na zakup rowerów Kross oraz zestawy wartościowych akcesoriów marki.

Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia KROSS RACING TEAM. Na początku br. agencja przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony KROSS RACING TEAM, której istotną częścią było dołączenie do zespołu właśnie Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.

Na potrzeby obecnych działań mających na celu budowanie wizerunku marki...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy