LuxHub prezentuje wyniki badania "Obraz Zamożnego Konsumenta" w Polsce

Aktualności
LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017.

LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017.

POLECAMY

Celem badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce jest poznanie i zrozumienie polskiego "affluenta" z perspektywy prowadzenia skierowanej do niego komunikacji marketingowej. Badanie obejmuje takie zagadnienia jak sposób spędzania wolnego czasu i korzystania z mediów, stosunek do luksusu i jego wyznaczników, stosunek do marek luksusowych czy czynniki związane...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy