Łukasz Skalik dyrektorem programowym sieci AIA
-
Aktualizacja:
23 sierpnia 2024
16 marca 2015
AIA, sieć partnerska skupiająca największą liczbę polskich youtuberów, zanotowała zarówno w styczniu, jak i lutym br. rekordowo po 100 mln streamów wideo* na YouTube. Sieć planuje nowe projekty oraz poszerza zespół – od marca stanowisko dyrektora programowego objął Łukasz Skalik.
– Nasza strategia przynosi efekty. Z miesiąca na miesiąc nasi partnerzy uzyskują coraz lepsze wyniki i zyskują na popularności – m.in. Gimper zdobył pierwsze miejsce w rankingu na najbardziej lubianego twórcę na YouTube**, a Izak zanotował najbardziej dynamiczny przyrost subskrypcji w Polsce*** – mówi Łukasz Grzejek, szef AIA.
Do AIA dołączył Łukasz Skalik, który od marca br. odpowiada za rozwój sieci od strony kreacji oraz pracę zespołu koordynatorów ds. kontaktów z partnerami. Dodatkowo zajmie się prowadzeniem istniejących oraz wprowadzaniem nowych formatów na YouTube. – Jednym z naszych kluczowych celów jest produkcja wideo we współpracy z twórcami należącymi do AIA oraz nowo odkrytymi talentami. Aktywnie pomagamy im, pełniąc funkcję inkubatora i udzielając wparcia technicznego – wyjaśnia Łukasz Skalik.
AIA, sieć partnerska skupiająca największą liczbę polskich youtuberów, zanotowała zarówno w styczniu, jak i lutym br. rekordowo po 100 mln streamów wideo* na YouTube. Sieć planuje nowe projekty oraz poszerza zespół – od marca stanow...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!