Dołącz do czytelników
Brak wyników

Łukasz Mirytiuk rozwinie nowy dział social media w adCookie

Artykuł | 18 października 2016 |
251
Do zespołu adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku Head of Social Media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji. Mirytiuk to ekspert z kilkuletnim doświadczeniem w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował m. in. jako Head of Social Media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.

Do zespołu adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku Head of Social Media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji. Mirytiuk to ekspert z kilkuletnim doświadczeniem w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował m. in. jako Head of Social Media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.

POLECAMY

Łukasz będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za budowanie strategii i tworzenie koncepcji działań social media dla klientów agencji.

Marketing internetowy to nie tylko reklama online, to całe spectrum narzędzi i rozwiązań, które umiejętnie wykorzystywane sprawiają, że kampania osiąga założone cele. Wzbogacenie adCookie o kompetencje social media jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju agencji. Bardzo się cieszę, że dział social media poprowadzi Łu...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy