Ruszyła kampania „Łódź Kreatywna” – kolejna odsłona kampanii promocyjnej „Łódź Pozdrawia”. Na billboardach w największych miastach Polski Łódź promuje między innymi słynną szkołę filmową i największą galerię Street Artu. Autorem kampanii jest MOSQI.TO.
POLECAMY
Kampania outdoorowa „Łódź Pozdrawia” to niestandardowe, kontekstowe billboardy, których przekaz skierowany jest do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Śląska.
– Siłą kampanii są hasła nawiązujące do bieżących wydarzeń czy konkretnych miejsc, np. „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają Transatlantyk w Poznaniu”. To właśnie hasła dominują w ogólnym przekazie. Chcieliśmy też puścić oko do odbiorców kampanii – podkreśla Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.
Na sierpniowych plakatach pojawiły się między innymi hasła: „Murale z Łodzi pozdrawiają Street Art z Warszawy”, „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają morze talentów”, „Muzeum Sztuki ms2 z Łodzi pozdrawia Panoramę Racławicką”.
– Tą kampanią staramy się utrwalić w świadomości Polaków, że mamy u siebie wybitne szkoły, doskonałe muzea oraz artystów. Dostajemy sporo telefonów z różnych stron Polski, że nas widać i że o billboardach się mówi. Podobno przebijamy się przez reklamowy szum informacyjny – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.
Od 30 czerwca działa także aplikacja konkursowa „Łódź Pozdrawia”. Można d...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!