Dołącz do czytelników
Brak wyników

Łódź konsekwentnie pozdrawia i ma refleks

Artykuł | 24 lutego 2015 |
76
Oskar dla „Idy” pojawił się we wczorajszym papierowym wydaniu  „Gazety Wyborczej”. Reklama przygotowana przez Urząd Miasta Łodzi nawiązuje do łódzkich korzeni filmu (zdjęcia, montaż, produkcja, plenery, część dofinansowania) oraz do „Łódź Pozdrawia” – kampanii z 2014 roku, za którą odpowiedzialna była agencja MOSQI.TO.

Oskar dla „Idy” pojawił się we wczorajszym papierowym wydaniu  „Gazety Wyborczej”. Reklama przygotowana przez Urząd Miasta Łodzi nawiązuje do łódzkich korzeni filmu (zdjęcia, montaż, produkcja, plenery, część dofinansowania) oraz do „Łódź Pozdrawia” – kampanii z 2014 roku, za którą odpowiedzialna była agencja MOSQI.TO.

„Kinomani z Łodzi pozdrawiają amerykańską Akademię filmową” oraz „Ida pozdrawia z Łodzi Oscara z Los Angeles” są kontynuacją  kampanii, którą została zaprojektowana dla Biura Promocji Miasta.

–  Bardzo się cieszymy, że pomysł z pozdrawianiem żyje własnym życiem – szczególnie w kontekście Oskara dla polskiego filmu i jeszcze realizowanego w Łodzi! Podczas pracy nad kampanią, zależało nam na stworzeniu uniwersalnego, ale jednocześnie charakterystycznego formatu – podkreśla Tomasz Soluch, Creative Director w MOSQI.TO. – Doskonale go widać w reklamie „pozdrawiającej” Oska...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy