Najlepsze wyniki reklamowe można osiągnąć, łącząc te elementy, aby stworzyć spójną i efektywną strategię reklamy w mediach społecznościowych we wszystkich kanałach marketingowych.
POLECAMY
Mając pod ręką wszystkie analizy z branży digital marketingu i dysputy marketerów na ten temat, trudno jest ustalić, która platforma jest odpowiedniejsza w konkretnym przypadku. Bez odpowiedniej analizy, opracowanych person sprzedażowych i danych pomocniczych wybór bazuje jedynie na szczęściu.
Mimo to postaram Ci się dzisiaj pomóc i powiedzieć, który portal może być dla Ciebie lepszy. Najpierw jednak je porównajmy.
Demografia
Na ten moment wybór wydaje się prosty. Reklamy na Facebooku dotrą do większej liczby odbiorców.
Co więcej, Facebook jest też właścicielem Instagrama z ponad miliardem aktywnych użytkowników globalnie. Daje mu to dodatkową przewagę.
Do liczby użytkowników dodaj teraz dane demograficzne, a przepaść między dwiema platformami stanie się jeszcze większa. Facebook jest „młodszy”. Ponad 90% internautów w wieku 18-29 lat zarejestrowało się na platformie, podczas gdy na LinkedIn jest tylko 28% tej grupy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!