Krótki format wideo - nowa waluta uwagi
Nie ma już wątpliwości, że wideo w formacie pionowym zdominowało krajobraz mediów społecznościowych. To dynamiczne, angażujące i łatwe do przyswojenia medium stanowi obecnie największy procent mobilnego ruchu internetowego. W 2024 roku inwestycje reklamowe w wideo na portalach społecznościowych wzrosły o blisko 30%, co dobitnie potwierdza, że uwaga konsumentów jest właśnie tam.
POLECAMY
Zarówno TikTok, jak i Reels, wykorzystują ten sam, potężny mechanizm: algorytm oparty na konsumpcji, a nie na relacjach. To nie to, kogo obserwujesz, lecz co oglądasz, decyduje o tym, co zobaczysz. Ta zmiana radykalnie zwiększa szansę nawet małej marki na viralowy zasięg i szybkie dotarcie do zupełnie nowej publiczności.
TikTok vs Reels. Anatomia różnic
Choć cel formatów jest ten sam - przykuć uwagę krótką, pionową treścią - każda z platform oferuje nieco inne środowisko i unikalne możliwości dla marketerów.
TikTok -
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!