Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

22 czerwca 2018

Lidl Polska i agencja LUCKYYOU z najlepszą kampanią offline

0 403
Kampania „Po prostu dobra praca” promująca wizerunek pracodawcy marki Lidl Polska i wspierająca działania rekrutacyjne, została wybrana najlepszą kampanią offline w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2018 organizowanym przez HRM Institute.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej i key visuali kampanii odpowiada agencja LUCKYYOU, która nawiązała stałą współpracę w zakresie działań Employer Brandingowych z Lidl Polska na rynku polskim.

POLECAMY

„Zaprojektowaliśmy skuteczną kampanię której celem było trafienie do trzech zróżnicowanych grup docelowych – pracowników nowych sklepów, bieżących rekrutacji oraz pracowników sezonowych. Postawiliśmy na szczerość i realne argumenty, którymi dysponuje marka. Tak powstał jasny, łatwo adaptowalny i minimalistyczny w wizualnej formie przekaz, który podkreślał to, co Lidl może zaoferować swoim pracownikom - po prostu dobrą pracę. Cieszy nas, że klient docenił dobry insight i odważył się na niestandardową kreacje,.” - mówi Maciej Radziemski, współzałożyciel i dyrektor strategiczny LUCKYYOU.

Za kreację pomysłu po stronie agencji odpowi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy