Leroy Merlin będzie badać nawyki zakupowe klientów za pomocą beaconów

Aktualności
Leroy Merlin, chcąc być jeszcze bliżej swoich klientów, przechodzi do kolejnego etapu badań z zastosowaniem najnowszych technologii zbliżeniowych w celu zbadania nawyków zakupowych osób odwiedzających markety budowlane tej marki. W tym celu zamontowano 100 radionadajników Bluetooth – tzw. beaconów – w jednym z flagowych sklepów marki w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.

Leroy Merlin, chcąc być jeszcze bliżej swoich klientów, przechodzi do kolejnego etapu badań z zastosowaniem najnowszych technologii zbliżeniowych w celu zbadania nawyków zakupowych osób odwiedzających markety budowlane tej marki. W tym celu zamontowano 100 radionadajników Bluetooth – tzw. beaconów – w jednym z flagowych sklepów marki w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.

POLECAMY

Testy przy użyciu beaconów stanowią dr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy