LEDołamacze w natarciu – City podsumowuje działania DOOH

Aktualności
Wraz z końcem marca zakończyła się zimowa kampania firmy City, skierowana do amatorów białego szaleństwa na stokach.

Wraz z końcem marca zakończyła się zimowa kampania firmy City, skierowana do amatorów białego szaleństwa na stokach.

POLECAMY

Po sukcesie wcześniejszych kampanii (LED’s Go, LED’s Sunshine, LED’S Snow) City zdecydowało się na przełamanie lodów, a właściwie LED-ów. LEDołamacze, bo o nich mowa, stanęły tej zimy w siedmiu lok...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy