Dołącz do czytelników
Brak wyników

Laureaci MIXX Awards 2014 wśród 24 najlepszych globalnych case-ów

Artykuł | 12 października 2015 |
181
W opublikowanym przez IAB USA raporcie „IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” 24 światowych ekspertów wybrało 24 najlepsze case study ubiegłego roku. W gronie ekspertów znalazł się Olgierd Cygan, CEO Digital One, który do zestawienia wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca agencji GONG, laureata nagrody Best In Show MIXX Awards 2014.

W opublikowanym przez IAB USA raporcie „IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” 24 światowych ekspertów wybrało 24 najlepsze case study ubiegłego roku. W gronie ekspertów znalazł się Olgierd Cygan, CEO Digital One, który do zestawienia wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca agencji GONG, laureata nagrody Best In Show MIXX Awards 2014.

POLECAMY

„IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” to zestawienie 24 najbardziej inspirujących case studies digital marketingu z całego świata. Celem tworzonego przez amerykańskie IAB Global Insights jest celebracja kreatywności i efektywności reklamy interaktywnej. W tegorocznym zestawieniu znaleźli się najlepsi z najlepszych, m.in. „America Is Beautiful” – kampania Coca Coli wyświetlana podczas Super Bowl (USA), „#Sharethesofa” – Heineken (Holandia), „Scandal Shave” – Gilette (Chiny) czy „#AnAdjectiveForMessi” – Pepsi (Argentyna).

Wśród zestawienia IAB Global Insights znalazła się polska kampania „Zwrotka” Żywca autorstwa agencji GONG. To jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ubiegłego roku w Polsce: otrzymała nagrodę Best In Show, Innovation Award oraz Online Video podczas polskiego konkursu MIXX Awards 2014 a także srebro w kategorii Branded Content IAB MIXX Awards Europe.

„Zwrotka Żywca, stworzona przez Agencję Gong dla Marki Żywiec, to bardzo angażująca aktywacja, która cechowała się prostotą pomysłu, była bardzo dobrze wykonana i perfekcyjna pod względem egzekucji. Umożliwiała ona konsumentom eksperymenty i zabawę aplikacją przez długi czas, nie pozwalając im się nudzić. Co więcej, Zwrotka wykorzystywała viralowy potencjał social media, szturmem wdzierając się na walle użytkowników i docierając do ogromnej rzeszy polskich internautów.” – argumentował Olgierd Cygan, CEO Digital One, firmy członkowskiej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

W gronie ekspertów IAB Global Insights znalazło się ponadto 23 ekspertów światowego...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy