Dołącz do czytelników
Brak wyników

Laureaci MIXX Awards 2014 wśród 24 najlepszych globalnych case-ów

Artykuł | 12 października 2015 |
139
W opublikowanym przez IAB USA raporcie „IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” 24 światowych ekspertów wybrało 24 najlepsze case study ubiegłego roku. W gronie ekspertów znalazł się Olgierd Cygan, CEO Digital One, który do zestawienia wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca agencji GONG, laureata nagrody Best In Show MIXX Awards 2014.

W opublikowanym przez IAB USA raporcie „IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” 24 światowych ekspertów wybrało 24 najlepsze case study ubiegłego roku. W gronie ekspertów znalazł się Olgierd Cygan, CEO Digital One, który do zestawienia wytypował kampanię „Zwrotka” Żywca agencji GONG, laureata nagrody Best In Show MIXX Awards 2014.

„IAB 2015 Global Insights – What Works and Why” to zestawienie 24 najbardziej inspirujących case studies digital marketingu z całego świata. Celem tworzonego przez amerykańskie IAB Global Insights jest celebracja kreatywności i efektywności reklamy interaktywnej. W tegorocznym zestawieniu znaleźli się najlepsi z najlepszych, m.in. „America Is Beautiful” – kampania Coca Coli wyświetlana podczas Super Bowl (USA), „#Sharethesofa” – Heineken (Holandia), „Scandal Shave” – Gilette (Chiny) czy „#AnAdjectiveForMessi” – Pepsi (Argentyna).

Wśród zestawienia IAB Global Insights znalazła się polska kampania „Zwrotka” Żywca autorstwa agencji GONG. To jedna z najczęściej nagradzanych kampanii ubiegłego roku w Polsce: otrzymała nagrodę Best In Show, Innovation Award oraz Online Video podczas polskiego konkursu MIXX Awards 2014 a także srebro w kategorii Branded Content IAB MIXX Awards Europe.

„Zwrotka Żywca, stworzona przez Agencję Gong dla Marki Żywiec, to bardzo angażująca aktywacja, która cechowała się prostotą pomysłu, była bardzo dobrze wykonana i perfekcyjna pod względem egzekucji. Umożliwiała ona konsumentom eksperymenty i zabawę aplikacją przez długi czas, nie pozwalając im się nudzić. Co więcej, Zwrotka wykorzystywała viralowy potencjał social media, szturmem wdzierając się na walle użytkowników i docierając do ogromnej rzeszy polskic...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy