Dołącz do czytelników
Brak wyników

LAUNCH GRY THE SIMS 4

Artykuł | 24 września 2014 |
177
Sprytne Simy kreatywnie ulokowane

Sprytne Simy kreatywnie ulokowane

 

Na polskim rynku zadebiutowała długo wyczekiwana, kolejna odsłona gry The Sims™, wsparta szeroko zakrojoną kampanią promocyjną realizowaną w telewizji, radiu, prasie oraz online. Wprowadzona przez firmę Electronic Arts Polska symulacja życia The Sims™ 4 pozwala graczom wykreować nowych bohaterów cechujących się ciekawymi osobowościami oraz tworzyć szalone historie z ich udziałem.

Gra The Sims™ już od dekady umożliwia graczom wyrażanie swojej kreatywności. Pierwotnie jako program do projektowania wnętrz, obecnie pozwala uwolnić swoją wyobraźnię, tworząc nie tylko postacie ale również całe historie z ich udziałem w niespotykany dotąd sposób. W najnowszej propozycji firmy Electronic Arts, Simowie są mądrzejsi i bardziej świadomi swoich emocji, łatwiej jest więc się z utożsamić z ich przygodami i życiem. To kim są, co myślą i jak się czują, wpływa na każde ich działanie. Gracz kontroluje umysł, ciało, a teraz również emocje wyrażane przez Simów, co pozwala tworzyć opowieści tak żywe i bogate, jak nigdy wcześniej w historii serii.

– Uwielbiana nie tylko przez miliony nastolatków saga Simów po raz kolejny przejmie we władanie komputery. Nowa gra The Sims™ 4 jest ciekawą symulacją prawdziwego życia, w którym dostajemy szansę sprawdzenia, co by było, gdybyśmy dokonali innych wyborów lub w odmienny sposób pokierowali swoją ścieżką – powiedziała Lidia Zalewska, Product Manager, Electronic Arts Polska.

Osią działań kampanii towarzyszącej wprowadzeniu gry The Sims™ 4 na polski rynek są 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych (m.in. TVN, Polsat, Disney Channel). Jednym z kluczowych elementów promocyjn...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy