Dołącz do czytelników
Brak wyników

Łatwiejsze zarządzanie sprzedażą w e-sklepie dzięki nowym integracjom na platformie Shoper

Artykuł | 13 października 2016 |
211
Shoper wprowadził integrację z najpopularniejszymi systemami wsparcia sprzedaży: Subiekt GT i WF-MAG. Aplikacje zautomatyzują i usprawnią realizację zamówień, wymianę danych z magazynem oraz księgowość.

Shoper wprowadził integrację z najpopularniejszymi systemami wsparcia sprzedaży: Subiekt GT i WF-MAG. Aplikacje zautomatyzują i usprawnią realizację zamówień, wymianę danych z magazynem oraz księgowość.

POLECAMY

Według raportu Gemiusa dla Izby Gospodarki Elektronicznej “E-commerce w Polsce 2016”, czynnikami które skłaniają klientów do zakupów online są przede wszystkim wygoda (45 proc. odpowiedzi badanych) i oszczędność czasu (39 proc.). Jednocześnie za największy problem wskazywany jest długi czas oczekiwania na produkt – tak odpowiedziało 35 proc. respondentów. Dlatego w parze z jak najszybszą metodą dostawy powinno iść skrócenie czasu realizacji zamówienia. Umożliwiają to automatyzacje – płatności, przesyłania informacji do magazynu i powiadomień o statusie zamówienia. Platforma gotowych sklepów internetowych Shoper wprowadziła aplikacje integrujące najczęściej wybierane w Polsce programy wspierające w tym zakresie obsługę sprzedaży, czyli Subiekt GT i WF-MAG.

Aplikacje z integracją WF-MAG oraz Subiekt GT zapewniają automatyzację procesów niezbędną do skrócenia czasu obsługi sprzedaży i całościowego zarządzania firmą. Integracja e-sklepu z tymi narzędziami sprawia, że sprzedawca nie musi osobiście utrzymywać aktualnych informacji w odrębnych systemach – sklepowym i magazynowym. Na poziomie aplikacji odbywają się procesy przekazywania danych pomiędzy sklepem a programami magazynowymi: przesyłanie listy zamówień ze sklepu internetowego do programu magazynowo-księgowego, informacje o statusach zamówień i adresy wysyłki. Dane na temat produktów, stanów magazynowych i cen są automatycznie synchronizowane.

 - Dzięki połączeniu sklepu internetowego z tymi narzędziami, sprzedawca może w łatwy sposób łączyć wiele kanałów sprzedaży, dbając tym samym, by każdy z nich dysponował aktualną bazą produktów i cen. Z przesyłania informacji między sklepem...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy