Lato to pora smartfonów i tabletów

Aktualności
Sezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym jak wyszukują i kupują produkty online. Z analiz RTB House wynika, że aktywność użytkowników smartfonów i tabletów rośnie w miesiącach letnich nawet o kilkadziesiąt procent.

Zgodnie z raportem PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau, w 2016 roku wydatki na reklamę internetową wzrosły do ​​72,5 mld USD. Jest to wynik o 22 proc. lepszy niż rok wcześniej. Aż 51 proc. tych wydatków, czyli 36,6 mld dolarów, przeznaczone zostało na reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych. Po raz pierwszy w historii reklamy mobilne stanowiły ponad połowę tej kwoty.

POLECAMY

RTB House, działająca globalnie polska firma, która specjalizuje się w innowacyjnej technologii retargetingowej, sprawdziła, że to właśn...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy