Dołącz do czytelników
Brak wyników

Laboratoires Expanscience wybrało Codemedia

Artykuł | 5 lutego 2015 |
177
Codemedia – największy niezależny dom mediowy –  wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela® z portfolio firmy Laboratoires Expanscience. Codemedia odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji online. 
Codemedia – największy niezależny dom mediowy –  wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela® z portfolio firmy Laboratoires Expanscience. Codemedia odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji online. 

Codemedia będzie współpracować z Laboratoires Expanscience w 2015 roku we wszystkich aspektach dotyczących nowych mediów dla marki Mustela®. Wybraliśmy Codemedia doceniając wszechstronność i przygotowanie do prowadzenia szerokiego spektrum działań marketingowych – podkreśla Elżbieta Włodarska,
Product Manager LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska.

Celem działań będzie promocja produktów z linii MUSTELA BÉBÉ przeznaczonych do codziennej pielęgnacji dzieci od pierwszych dni życia oraz MUSTELA 9 MIESIĘCY dla przyszłych i młodych mam. Kampania ma przybliżyć poten...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy