Dołącz do czytelników
Brak wyników

Laboratoires Expanscience wybrało Codemedia

Artykuł | 5 lutego 2015 |
72
Codemedia – największy niezależny dom mediowy –  wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela® z portfolio firmy Laboratoires Expanscience. Codemedia odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji online. 
Codemedia – największy niezależny dom mediowy –  wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela® z portfolio firmy Laboratoires Expanscience. Codemedia odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji online. 

Codemedia będzie współpracować z Laboratoires Expanscience w 2015 roku we wszystkich aspektach dotyczących nowych mediów dla marki Mustela®. Wybraliśmy Codemedia doceniając wszechstronność i przygotowanie do prowadzenia szerokiego spektrum działań marketingowych – podkreśla Elżbieta Włodarska,
Product Manager LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska.

Celem działań będzie promocja produktów z linii MUSTELA BÉBÉ przeznaczonych do codziennej pielęgnacji dzieci od pierwszych dni życia oraz MUSTELA 9 MIESIĘCY dla przyszłych i młodych mam. Kampania ma przybliżyć poten...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy