Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kuś spojrzeniem, nie wąsikiem! Kampania mobilna REMINGTON na listach zakupów Listonic [case study]

Artykuł | 8 lipca 2014 |
188
W maju i kwietniu 2014 agencja Highlite zrealizowała kampanię promocyjną dla marki REMINGTON. Celem kampanii było zbudowanie rozpoznawalności i świadomości IPL6000F – nowego urządzenia do depilacji metodą i-Light Pro Face and Body marki REMINGTON.

W maju i kwietniu 2014 agencja Highlite zrealizowała kampanię promocyjną dla marki REMINGTON. Celem kampanii było zbudowanie rozpoznawalności i świadomości IPL6000F – nowego urządzenia do depilacji metodą i-Light Pro Face and Body marki REMINGTON.

POLECAMY

Ponieważ grupą docelową kampanii byli konsumenci otwarci na nowe rozwiązania, zaplanowane działania naturalnie dotyczyły aktywności w internecie, w tym także na urządzeniach mobilnych. Jednym z niestandardowych pomysłów agencji było wykorzystanie aplikacji Listonic – największej w Polsce mobilnej liście zakupowej.

Mechanika działania była prosta - reklamy w postaci zaczepnych i żartobliwych linków tekstowych pojawiały się w trakcie układania przez użytkowników list zakupowych. Treść została każdorazowo dopasowana do poszczególnych produktów z kategorii ”beauty” i „pielęgnacja ciała”, dzięki czemu reklama znakomicie wpisywała się w kontekst wykonywanej przez konsumenta czynności. I tak, np. gdy użytkowniczka Listonica wpisała na listę zakupów rajstopy, obok dodanej pozycji pojawiało się hasło „Lepiej wyglądają na gładkich nogach!”. W sumie powstało 29 unikatowych has...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy