W maju i kwietniu 2014 agencja Highlite zrealizowała kampanię promocyjną dla marki REMINGTON. Celem kampanii było zbudowanie rozpoznawalności i świadomości IPL6000F – nowego urządzenia do depilacji metodą i-Light Pro Face and Body marki REMINGTON.
POLECAMY
Ponieważ grupą docelową kampanii byli konsumenci otwarci na nowe rozwiązania, zaplanowane działania naturalnie dotyczyły aktywności w internecie, w tym także na urządzeniach mobilnych. Jednym z niestandardowych pomysłów agencji było wykorzystanie aplikacji Listonic – największej w Polsce mobilnej liście zakupowej.
Mechanika działania była prosta - reklamy w postaci zaczepnych i żartobliwych linków tekstowych pojawiały się w trakcie układania przez użytkowników list zakupowych. Treść została każdorazowo dopasowana do poszczególnych produktów z kategorii ”beauty” i „pielęgnacja ciała”, dzięki czemu reklama znakomicie wpisywała się w kontekst wykonywanej przez konsumenta czynności. I tak, np. gdy użytkowniczka Listonica wpisała na listę zakupów rajstopy, obok dodanej pozycji pojawiało się hasło „Lepiej wyglądają na gładkich nogach!”. W sumie powstało 29 unikatowych has...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!