Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

5 lipca 2018

Krótki przewodnik po świecie Influencera

229
Rozwój Internetu odmienił życie większości z nas. Wszystko stało się łatwiejsze i bardziej dostępne. Choć na początku było to głównie źródło rozrywki, od niedawna staje się także miejscem pracy. Influencer, to właśnie on pracuje w Internecie.Niebywałą zaletą pracy Influencera jest fakt, że zajmuje się tym, co go interesuje, a przez to potrafi zjednać sobie rzeszę odbiorców, podzielających jego pasje. Marki coraz częściej biją się o internetowych twórców. Dobra promocja produktu przez Influencera może być warta więcej niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. Niezawodny okazuje się być sprzęt, który umożliwi stworzenie idealnego materiału do publikacji. O czym mowa? O tym w poniższym tekście.

Influencer - chodząca reklama

POLECAMY

Rozwój Internetu odmienił życie większości z nas. Wszystko stało się łatwiejsze i bardziej dostępne. Choć na początku było to głównie źródło rozrywki, od niedawna staje się także miejscem pracy. Influencer, to właśnie on pracuje w Internecie. Kim jest? Według portalu Whitepress „influencerem jest najczęściej osoba, która posiada bloga, vloga, konto na Youtubie, Snapchacie lub innym portalu społecznościowym, i może swoją opinią wpłynąć na grono co najmniej kilkuset osób”. Niebywałą zaletą pracy Influencera jest fakt, że zajmuje się tym, co go interesuje, a przez to potrafi zjednać sobie rzeszę odbiorców, podzielających jego pasje. Ponadto, jest to bardzo dochodowe zajęcie. Marki coraz częściej biją się o Internetowych twórców. Dobra promocja produktu przez Influencera może być warta więcej niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. Jedyną rzeczą, która może ich ograniczać we współpracy z firmami, to ich zasięg, ponieważ jest to podstawowa wartość, na jaką zwracają uwagę specjaliści ds. marketingu.

Czołówka social media

Różnorodność mediów społecznościowych daje twórcom wiele możliwości pracy. Jeszcze niedawno prym wiódł Facebook, Snapchat i Instagram. Dziś kolejność nieco się zmieniła. Raport Polska Blogosfera pokazuje, że wciąż pierwsze miejsce zajmuje Facebooku, zaraz za nim plasuje się Instagram i… Google +. Niespodziewanie, okazuje się, że ze Snapchata korzysta jedynie 16% Influencerów. Skąd taka zmiana? Instagram przestał być już tylko miejscem dodawania zdjęć. Funkcja nagrywania Instastories, czyli krótkich filmików, które po 24h znikają, sprawiła, że Snapchat przestał być aplikacją jedyną w swoim rodzaju. Influencerzy widząc spadek popularności Snapchata, zmuszeni byli przenieść się na Instastories. Na tych kanałach medialnych, można publikować jedynie krótkie formy video. Co z dłuższymi filmikami i vlogami? Te, znajdują się na YouTube i osobistych blogach.

Do stworzenia takiego filmiku potrzebny jest nie tylko dobry komputer, ale przede wszystkim sprzęt, którym go nagramy. Mimo rozwijającej się technologii, smartfony nie dają takiej jakości jak profesjonalne kamerki. Jedną z kamer, szczególnie polecanych Influencerom jest kamera sportowa EZVIZ S2. Zapewnia ona profesjonalną jako...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy