Jeszcze kilka lat temu, komunikacja i powstałe produkty kosmetyczne dedykowane pielęgnacji twarzy, koncentrowały się głównie na dojrzałych konsumentach. Dziś marki łakomie sięgają po coraz młodszą grupę docelową, a oferta produktowa rozrasta się, idąc w parze z różnymi formami dotarcia do grup docelowych. Na rynku pojawiają się nowe specyfiki, a konsumenci poszukują często bardzo konkretnych składów, zastosowań i innowacyjnych artykułów. Co istotne i dostrzegalne na pierwszy rzut oka, gorące dyskusje na temat branży kosmetycznej toczą się w internecie. Co więcej, dzieje się to poza kanałami własnymi marek.
O czym rozmawiają użytkownicy sieci? Obserwacja forów, blogów oraz innych kanałów komunikacji online niesie ze sobą szereg korzyści. Monitoring internetu to najprostszy sposób, aby dowiedzieć się, co skłania internautów do zakupu, jakie są rynkowe trendy, czego poszukują i co krytykują użytkownicy sieci, które marki chwalą czy które kampanie wzbudziły najwięcej emocji.
POLECAMY
Branża kosmetyczna, w tym kategoria kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, rozwija się niezwykle dynamicznie. Wyzwanie usystematyzowania informacji na jej temat podjęli się analitycy SentiOne, którzy dokonali analizy jakościowej oraz ilościowej rynku...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!