Dołącz do czytelników
Brak wyników

Konkurs Chopinowski w wirtualnej przestrzeni

Artykuł | 16 kwietnia 2015 |
68
17. edycja Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina jest wyjątkowa pod względem dostępności dla szerokiego grona odbiorców. Organizator, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, postawił na przestrzeń wirtualną i udostępni materiały w aplikacji mobilnej i smart TV.

17. edycja Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina jest wyjątkowa pod względem dostępności dla szerokiego grona odbiorców. Organizator, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, postawił na przestrzeń wirtualną i udostępni materiały w aplikacji mobilnej i smart TV.

Konkurs Chopinowski jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie. O możliwość występu w tegorycznej edycji konkursu w Warszawie stara się 160 młodych pianistów z całego świata. Finał, w którym gra zaledwie 10 pianistów, ogląda w Filharmonii Narodowej w Warszawie niewiele ponad 1000 melomanów. Tegoroczna edycja będzie jednak dostępna dla wszystkich. NIFC stawia bowiem na przestrzeń wirtualną i ogromny pakiet materiałów, włącznie z transmisjami na żywo, udostępni w aplikacji mobilnej i smart TV.

„Zależy nam, żeby Chopinem zainteresować nie tylko melomanów, ale też tych, którzy na co dzień nie słuchają muzyki klasycznej. Chcemy by aplikacja mobilna pozwoliła im poczuć konkursowe emocje i uczestniczyć w wydarzeniu, którego  zazdroszczą nam melomani na całym świecie. Konkurs Chopinowski to marka, z której wszyscy powinniśmy być dumni” - komentuje Agata Kwiecińska, rzecznik prasowy Konkursu.

Aplikacja Chopin Competition da użytkownikom dostęp do wszystkich przesłuchań 17. Konkursu Chopinowskiego. Pozwoli obejrzeć je w standardzie Full HD na urządzeniach mobi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy