Dołącz do czytelników
Brak wyników

Koniec z marnowaniem pieniędzy na źle dobrane technologie

Artykuł | 6 kwietnia 2017 |
209
Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – wielofunkcyjną platformę cyfrową, która pomoże firmomdobrać optymalny pakiet sprawdzonych rozwiązań z zakresu cyfryzacji biznesu

Deloitte Digital uruchamia DigitalMix – wielofunkcyjną platformę cyfrową, która pomoże firmomdobrać optymalny pakiet sprawdzonych rozwiązań z zakresu cyfryzacji biznesu

POLECAMY

 

Warszawa, 30 marca2017 r.–Deloitte Digital uruchamia DigitalMix– nową, wielofunkcyjną platformę ekosystemu cyfrowego. Platforma umożliwia zintegrowanie rozwiązań w różnorodnych obszarach biznesu, takich jak CRM, przetwarzanie w chmurze czy marketing cyfrowy i wielokanałowość.DigitalMixto efekt współpracywiodących dostawców technologii, w tym Salesforce i Adobe.

 

Wielokanałowe aplikacje użytkowników oraz systemy klasy CRM, ERP, BPM są kluczowymi komponentami architektury korporacyjnej wszystkich przedsiębiorstw opierających swój model biznesowy i operacyjny na rozwiązaniach IT.

 

–Obecnie trudno sobie wyobrazić organizację nie wykorzystującą potencjału tych systemów, ale bardzo łatwo spotkać takie, w których systemy nie wymieniają się danymi i nie przekazują sobie kroków procesu podczas sprzedaży lub obsługi klienta.Co nie jest optymalne, i często powoduje duplikację zadań lub ręczne przepisywanie informacji pomiędzy systemami –mówiDaniel Martyniuk, Dyrektor w Deloitte Digital.–Platforma DigitalMix jest odważną propozycją rozwiązania głównego wyzwania stojącego przed CIO oraz CTO, czyli wybrania stosu technologicznego pozwalającego na maksymalizację korzyści płynących z inwestycji w technologie, np. dzięki eliminacji silosów systemowych, skróceniu czasu wdrożenia, zmniejszeniu wydatków na integrację i przechowywanie danych oraz świadomej koncentracji umiejętności zespołów deweloperskich – dodaje.

 

Jak zaznaczają eksperci Deloitte Digital, platforma DigitalMix jest odpowiedzią na coraz większą potrzebę integracji platform cyfrowych w obszarach takich jak CRM, przetwarzania w chmurze czy marketing cyfrowy.DigitalMixto zestaw zintegrowanych rozwiązań, które łączyelementy zarówno platform w chmurze, jak i stacjonarnych w domenie cyfrowej. Umożliwia to połączenie i spersonalizowanie rozwiązań w zakresie różnorodnych kanałów komunikacji z klientem.DigitalMi...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy