Za nami dwa intensywne dni wykładowo-warsztatowe. 22 września spotkaliśmy się w kinie Luna w Warszawie, by wysłuchać 11 prelekcji z obszarów:
POLECAMY
- content marketing,
- strategia marki,
- marketing przyszłości,
- programmatic,
- SEO i analityka internetowa,
- strategia sprzedaży,
- social media,
- influencer marketing,
- strategia marketingowa.
![]()
Mieliśmy okazję zapoznać się z wystąpieniami: Artura Maciorowskiego, Pawła Tkaczyka, Anny Ledwoń, Witolda Walczaka, Joanny Kaśków, Macieja Musioła, Łukasza Bańkowskiego, Krzysztofa Marca, Bartosza Malinowskiego, Michała Holki, Pauliny Rapacz, Karoliny Bąkowskiej oraz Michała Dziekońskiego.
![]()
Prelegentom udało się odpowiedzieć między innymi na pytania:
- jak tworzyć angażujące treści w Internecie,
- czy storytelling w marketingu jest wciąż w cenie,
- jakie znaczenie ma wyznaczanie wyższych celów marki,
- jak pozyskać nowych użytkowników aplikacji mobilnej,
- jak dobrać platformę programmatic w zależności od budżetu,
- jakie zmiany pojawiły się w Google Analytics 4,
- jak zwiększyć ROI rozmawiając z każdym klientem,
- jak promować produkty na polskim i zagranicznym rynku,
- dlaczego powinniście zmienić dotychczasowe nawyki, prowadząc kampanie na Facebooku,
- czy przyszłość influencerów to tylko avatary,
- jak wzmocnić swoją strategię marketingową.
![]()
Jeszcze raz bardzo dziękujemy naszym specjalistom oraz partnerom!
![]()
Poza częścią merytoryczną, znaleźliśmy czas również na rozmowy z naszymi partnerami oraz na rozrywkę. We wspólnej przestrzeni mogliśmy odwiedzić stoisko Promomanagera oraz Apifonici. Na uczestników czekała również strefa VR, gdzie można było m.in. skorzystać z symulacji wyścigów samochodowych. Nie zapomnieliśmy również o konkursach, w których do wygrania były książki o tematyce marketingowej, dostęp do kursów online czy przejazd Ferrari po torze wyścigowym.
![]()
Drugi dzień dostarczył nam nie mniej wrażeń. W pięciu grupach spotkaliśmy się na warsztatach: z budżetowania, contentowym, technicznym, strategicznym, jak również poruszającym tematy reklam na Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Każda z grup mogła od praktycznej strony poznać wymienione zagadnienia. Dziękujemy naszym prelegentom: Pawłowi Tkaczykowi, Michałowi Dziekońskiemu, Arturowi Maciorowskiemu, Maciejowi Musiołowi oraz Piotrowi Chmielewskiemu.
![]()
Emocje powoli opadają. Mamy nadzieję, że wyszliście z naszego kongresu z dawką wiedzy oraz inspiracji. My się nie zatrzymujemy i niebawem rozpoczynamy planowanie kolejnej edycji. Do zobaczenia za rok!