Kongres Online Marketing 2022 za nami!

Aktualności Otwarty dostęp

W dniach 22-23 września 2022 r. spotkaliśmy się z Wami na XXI. edycji Kongresu Online Marketing w Warszawie, by wspólnie poszerzać wiedzę z zakresu marketingu online. Do tej pory we wszystkich edycjach wydarzenia gościliśmy blisko 200 prelegentów oraz przeszkoliliśmy ponad 10 tysięcy marketerów. Tym razem również mieliśmy możliwość wysłuchać prelekcji najlepszych ekspertów z branży.

Za nami dwa intensywne dni wykładowo-warsztatowe. 22 września spotkaliśmy się w kinie Luna w Warszawie, by wysłuchać 11 prelekcji z obszarów:

POLECAMY

  • content marketing,
  • strategia marki,
  • marketing przyszłości,
  • programmatic,
  • SEO i analityka internetowa,
  • strategia sprzedaży,
  • social media,
  • influencer marketing,
  • strategia marketingowa.

 

 

Mieliśmy okazję zapoznać się z wystąpieniami: Artura Maciorowskiego, Pawła Tkaczyka, Anny Ledwoń, Witolda Walczaka, Joanny Kaśków, Macieja Musioła, Łukasza Bańkowskiego, Krzysztofa Marca, Bartosza Malinowskiego, Michała Holki, Pauliny Rapacz, Karoliny Bąkowskiej oraz Michała Dziekońskiego. 

 

 

Prelegentom udało się odpowiedzieć między innymi na pytania: 

  • jak tworzyć angażujące treści w Internecie,
  • czy storytelling w marketingu jest wciąż w cenie,
  • jakie znaczenie ma wyznaczanie wyższych celów marki,
  • jak pozyskać nowych użytkowników aplikacji mobilnej,
  • jak dobrać platformę programmatic w zależności od budżetu,
  • jakie zmiany pojawiły się w Google Analytics 4,
  • jak zwiększyć ROI rozmawiając z każdym klientem,
  • jak promować produkty na polskim i zagranicznym rynku,
  • dlaczego powinniście zmienić dotychczasowe nawyki, prowadząc kampanie na Facebooku,
  • czy przyszłość influencerów to tylko avatary,
  • jak wzmocnić swoją strategię marketingową.

 

 

Jeszcze raz bardzo dziękujemy naszym specjalistom oraz partnerom!

 


Poza częścią merytoryczną, znaleźliśmy czas również na rozmowy z naszymi partnerami oraz na rozrywkę. We wspólnej przestrzeni mogliśmy odwiedzić stoisko Promomanagera oraz Apifonici. Na uczestników czekała również strefa VR, gdzie można było m.in. skorzystać z symulacji wyścigów samochodowych. Nie zapomnieliśmy również o konkursach, w których do wygrania były książki o tematyce marketingowej, dostęp do kursów online czy przejazd Ferrari po torze wyścigowym. 

 

 

Drugi dzień dostarczył nam nie mniej wrażeń. W pięciu grupach spotkaliśmy się na warsztatach: z budżetowania, contentowym, technicznym, strategicznym, jak również poruszającym tematy reklam na Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Każda z grup mogła od praktycznej strony poznać wymienione zagadnienia. Dziękujemy naszym prelegentom: Pawłowi Tkaczykowi, Michałowi Dziekońskiemu, Arturowi Maciorowskiemu, Maciejowi Musiołowi oraz Piotrowi Chmielewskiemu.

 

 

Emocje powoli opadają. Mamy nadzieję, że wyszliście z naszego kongresu z dawką wiedzy oraz inspiracji. My się nie zatrzymujemy i niebawem rozpoczynamy planowanie kolejnej edycji. Do zobaczenia za rok!

Przypisy