Dołącz do czytelników
Brak wyników

Konferencja ABSL Talks w łódzkiej hali EXPO

Artykuł | 26 kwietnia 2017 |
250

Na wszystkich poszukujących inspiracji w życiu osobistym i zawodowym czeka niecodzienne wydarzenie. W ramach konferencji ABSL Talks znane postacie z różnych branż podzielą się z uczestnikami tym, co niezastąpione w myśleniu o rozwoju pasji - wyczuciem trendów oraz znajomością rynku. To i wiele więcej już 12 czerwca w hali EXPO Łódź. ABSL Talks to wydarzenie dla poszukujących inspiracji i szansy rozwoju. Jako wyjątkowa platforma do wymiany doświadczeń, kierowane jest do uczestników, którzy nie obawiają się przekraczania utartych ścieżek w działaniu i realizacji swoich celów. Świeża formuła bazuje na eventach kreatywnych dających możliwość poznania ciekawych postaci z odmiennych środowisk, które łączy charyzma i nieszablonowe myślenie. Uczestnicy wysłuchają wystąpień wybitnych osobowości reprezentujących różne dziedziny (biznes, kultura, nauka etc.). Całe wydarzenie zakończy after party w specjalnie przygotowanej strefie chillout. Nowa inicjatywa skierowana jest do młodego pokolenia poszukującego inspiracji w działaniu - mówi Marek Grodziński, wiceprezes ABSL - ABSL Talks to wydarzenie skierowane zarówno do młodych profesjonalistów, jak i do studentów, którzy dopiero planują swoją karierę. Konferencja ma być szansą rozwoju i jednocześnie pokazywać, że są wśród nas ciekawi ludzie, którzy dzięki pracy mogą nie tylko rozwijać się zawodowo, ale i w inspirujący sposób zgłębiać pasje. Głównym gościem ABSL Talks będzie Randi Zuckerberg, założycielka i dyrektor generalny Zuckerberg Media, butikowej agencji marketingowej i produkcyjnej. Przed założeniem własnej firmy pracowała dla Facebooka, wdrażając w latach 2005-2011 pionierski program marketingowy. Poza działalnością zawodową, Randi jest również autorką książek (w tym bestsellerowego "DotComplicated"), producentką i prezenterką telewizyjną, a także działaczką na rzecz teatru. Wśród pozostałych spikerów znajdą się m. in. trenerka biznesowa Sylwia...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy