Komplet rodzin w Parku Ostrobramska

Aktualności
Wraz z końcem roku Skanska Residential Development Poland zamknęła sprzedaż na mieszczącym się na warszawskiej Pradze-Południe Parku Ostrobramska. Osiedle zaprojektowane zostało w skandynawskim stylu, z dbałością o środowisko naturalne i komfort życia mieszkańców. Na terenie inwestycji zastosowano szereg energooszczędnych rozwiązań, takich jak sensory ruchu czy ładowarki do samochodów elektrycznych oraz zadbano o dobrą izolację budynku i atrakcyjną przestrzeń wspólną. Park Ostrobramska to premierowy projekt mieszkaniowy Skanska Residential Development Poland w Warszawie. Do tej pory deweloper sprzedał w tej inwestycji prawie 500 lokali o powierzchni od 23 do 125 mkw. W trosce o komfort mieszkańców na osiedlu zastosowano m.in. sensory ruchu na klatkach schodowych uruchamiające i wyłączające oświetlenie typu LED, centralne włączniki światła w wybranych lokalach, a także antyalergiczne farby, kleje i emulsje w oferowanym programie wykończeniowym, posiadające specjalne eko certyfikaty. Ponadto proces inwestycyjny został tak zaplanowany, by minimalizować produkcję CO2 i dobrze zagospodarować odpady budowlane. Na osiedlu zadbano także o akustykę w budynkach. W tym celu zastosowano cichobieżne windy, grubsze niż standardowe moduły ścienne, profile okienne z izolacją akustyczną i pogrubione szyby w mieszkaniach znajdujących się od strony ulicy. Dodatkowo na parkingach do dyspozycji mieszkańcow znajdują się ładowarki do samochodów elektrycznych. Osiedle jest także bardzo dobrze zlokalizowane. Dzięki sąsiedztwu z centrum rozrywkowo-handlowym mieszkańcy osiedla mają dostęp do wielu sklepów, restauracji i kawiarni oraz innych punktów usługowych.
Wraz z końcem roku Skanska Residential Development Poland zamknęła sprzedaż na mieszczącym się na warszawskiej Pradze-Południe Parku Ostrobramska. Osiedle zaprojektowane zostało w skandynawskim stylu, z dbałością o środowisko naturalne i komfort życia mieszkańców. Na terenie inwestycji zastosowano szereg energooszczędnych rozwiązań, takich jak sensory...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy