Komplet rodzin w Parku Ostrobramska
Wraz z końcem roku Skanska Residential Development Poland
zamknęła sprzedaż na mieszczącym się na warszawskiej Pradze-Południe Parku
Ostrobramska. Osiedle zaprojektowane zostało w skandynawskim stylu, z dbałością
o środowisko naturalne i komfort życia mieszkańców. Na terenie inwestycji
zastosowano szereg energooszczędnych rozwiązań, takich jak sensory ruchu czy
ładowarki do samochodów elektrycznych oraz zadbano o dobrą izolację budynku i
atrakcyjną przestrzeń wspólną.
Park Ostrobramska to
premierowy projekt mieszkaniowy Skanska Residential Development Poland w
Warszawie. Do tej pory deweloper sprzedał w tej inwestycji prawie 500 lokali o
powierzchni od 23 do 125 mkw. W trosce o komfort mieszkańców na osiedlu
zastosowano m.in. sensory ruchu na klatkach schodowych uruchamiające i
wyłączające oświetlenie typu LED, centralne włączniki światła w wybranych
lokalach, a także antyalergiczne farby, kleje i emulsje w oferowanym programie
wykończeniowym, posiadające specjalne eko certyfikaty. Ponadto proces
inwestycyjny został tak zaplanowany, by minimalizować produkcję CO2
i dobrze zagospodarować odpady budowlane. Na osiedlu zadbano także o akustykę w
budynkach. W tym celu zastosowano cichobieżne windy, grubsze niż standardowe
moduły ścienne, profile okienne z izolacją akustyczną i pogrubione szyby w
mieszkaniach znajdujących się od strony ulicy. Dodatkowo na parkingach do
dyspozycji mieszkańcow znajdują się ładowarki do samochodów elektrycznych.
Osiedle jest także bardzo dobrze zlokalizowane. Dzięki sąsiedztwu z centrum rozrywkowo-handlowym
mieszkańcy osiedla mają dostęp do wielu sklepów, restauracji i kawiarni oraz
innych punktów usługowych.
Wraz z końcem roku Skanska Residential Development Poland
zamknęła sprzedaż na mieszczącym się na warszawskiej Pradze-Południe Parku
Ostrobramska. Osiedle zaprojektowane zostało w skandynawskim stylu, z dbałością
o środowisko naturalne i komfort życia mieszkańców. Na terenie inwestycji
zastosowano szereg energooszczędnych rozwiązań, takich jak sensory...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!