Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym: kampania społeczna Fundacji PZU

Artykuł | 30 lipca 2014 |
171
Czy miłość może poprawić bezpieczeństwo na drogach? Głównym założeniem startującej właśnie kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.

Czy miłość może poprawić bezpieczeństwo na drogach? Głównym założeniem startującej właśnie kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” jest pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy.

Z raportu „Z bliskimi po drodze” wynika, że zaangażowanie i odpowiednie reakcje pasażera przyczyniają się do zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. Kampania Fundacji PZU jest pierwszą w Polsce tego typu akcją skierowaną przede wszystkim do bliskich kierowców. Zamiast szokować skutkami brawurowej jazdy, skupia się na pozytywnym przekazie. Działania edukacyjne mają zachęcić pasażerów do reagowania na niebezpieczne zachowania i pokazywać, jak poskromić „wariata drogowego”.

Kluczowym narzędziem i symbolem kampanii jest niebieskie serduszko. Przygotowano ich ponad 2 miliony. Serduszko z gotowym lub osobistym tekstem, umieszczone w samochodzie, ma przypominać kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie. Serduszka będą rozdawane w oddziałach PZU, przez agentów PZU, ale także na autostradzie A2. W ich dystrybucję włączy się również policja.

Kampania zakłada zintegrowane działania reklamowe, PR oraz online. Jej elementami będą m.in. spo...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy