Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kochanie, zaskocz mnie!

Artykuł | 28 kwietnia 2014 |
68

Tempo życia współczesnych kobiet sprawia, że - także w kuchni - szukają rozwiązań szybkich, ale efektownych. Z myślą o codzienności zapracowanej, ale ambitnej, kochającej, ale mającej mało czasu Polki, Bakoma stworzyła kampanię „Kochanie, zaskocz mnie”. Celem kampanii Bakoma „Kochanie, zaskocz mnie” jest dostarczenie zabieganym kobietom wielu kulinarnych inspiracji w przystępny i szybki sposób. Lekka i pełna humoru kampania internetowa Bakomy przewrotnie traktuje kulinarne niepowodzenia (konkurs na „Najbardziej Zaskakujące Kulinarne Wpadki”) i pokazuje, że odkrywanie nowych smaków - kiedy okrasi się je humorem, smakowitymi fotografiami i regularną porcją ciekawostek kulinarnych - może być miłym elementem codzienności. Dzięki mediom społecznościowym i fanpage’owi www.facebook.com/KuchniaJogurtowa możliwe są interakcje kobiet, które łączy zainteresowanie nowoczesną i lekką kuchnią. Świadomość, że można liczyć na sprawdzone przepisy oraz wsparcie pełnych pasji i inspirujących blogerek kulinarnych oraz innych kobiet o podobnych zainteresowaniach sprawia, że do gotowania podchodzi się odważniej, bez obawy o porażkę. Kampanię „Kochanie...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy