Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidoluxpłyny do podłóg oraz Perlux kapsułki do prania.
POLECAMY
Produkty ukierunkowane na rodzimego konsumenta (uwzględniające specyfikę aranżacji i wyposażenia wnętrz), należą do liderów na polskim rynku w segmencie specjalistycznychpreparatów do mycia i pielęgnacjipowierzchni.
To pierwsza kampania, w której informujemy konsumentów, że marka Sidolux jest nr. 1 wśród produktów do czyszczenia i pielęgnacjipodłóg w Polsce *- mówi Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. Jest to wynik konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, docenionych przez klientów.W przekazie kampanii dedykowanej trzem pokoleniom kobiet, podkreślamy walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki.
Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-60 lat aktywne zawodowo oraz prowadzące gospodarstwo domowe, dbające o dom i rodzinę.
W pierwszym etapie działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna, w ramach której zostaną zaprezentowane spoty promocyjne 30 oraz 15 sekundowe, wsparte spotami reklamowymi w radiu. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Kampanię przygotowała i zaplanowała agencja Sam Markos, komunikację z mediami koordynuje Triple PR.
*LAKMA za Nielsen – Pan...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!