Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kibicuj z Tesco - nagrody dla aktywnych w sieci fanów piłki nożnej

Artykuł | 17 lipca 2014 |
170
W ramach akcji „Kibicuj z Tesco” do ponad 1000 polskich fanów piłki nożnej aktywnych w mediach społecznościowych i na forach internetowych trafiły zestawy przekąsek marki Tesco. Za realizację akcji odpowiada Lemon Sky JWT. 

W ramach akcji „Kibicuj z Tesco” do ponad 1000 polskich fanów piłki nożnej aktywnych w mediach społecznościowych i na forach internetowych trafiły zestawy przekąsek marki Tesco. Za realizację akcji odpowiada Lemon Sky JWT. 

Przez cały okres mistrzostw prowadzono monitoring mediów społecznościowych lokalizując w sieci osoby, które wypowiadały się na temat Mundialu.

Najbardziej aktywni w internecie fani piłki nożnej otrzymywali od Tesco specjalnie przygotowane zestawy przekąsek. Internau...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy