Dołącz do czytelników
Brak wyników

Kibicuj z Tesco - nagrody dla aktywnych w sieci fanów piłki nożnej

Artykuł | 17 lipca 2014 |
129
W ramach akcji „Kibicuj z Tesco” do ponad 1000 polskich fanów piłki nożnej aktywnych w mediach społecznościowych i na forach internetowych trafiły zestawy przekąsek marki Tesco. Za realizację akcji odpowiada Lemon Sky JWT. 

W ramach akcji „Kibicuj z Tesco” do ponad 1000 polskich fanów piłki nożnej aktywnych w mediach społecznościowych i na forach internetowych trafiły zestawy przekąsek marki Tesco. Za realizację akcji odpowiada Lemon Sky JWT. 

Przez cały okres mistrzostw prowadzono monitoring mediów społecznościowych lokalizując w sieci osoby, które wypowiadały się na temat Mundialu.

Najbardziej aktywni w internecie fani piłki nożnej otrzymywali od Tesco specjalnie przygotowane zestawy przekąsek. Internau...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy