Katarzyna dołączyła do teamu w czerwcu. Przeszła z agencji Kalicińscy.com, w której zdobywała doświadczenie pracując dla jej kluczowych klientów, takich jak Dove, Grycan, Żubr, IKEA, HUAWEI czy Traficar. Prowadziła 15-osobową grupę specjalistów planujących i w pełni realizujących projekty oraz kampanie m.in. dla marek ŠKODA, Castrol EDGE, Castrol Power1, Tchibo czy Berlinki.
POLECAMY
Natomiast Bartosz zaczął pracę w Artegencena początku lipca. Wcześniej, przez ponad dwa lata, pracował w Ogilvy&Mather, ostatnio na stanowisku account managera. Odpowiadał za projekty dla takich klientów jak Bahlsen, BP, Allianz czyHuawei. Ma na swoim koncie również trzy lata pracy w agencji McCannWorldgroup, m.in. na stanowisku accountexecutive, dla takich marek jak Statoil, KFC czy CI GAMES.
***
Artegence zajmuje się tworz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!